Gå til innhold

Nobel Clinic

Fremhevede innlegg

Gjest _NoName_
Skrevet

Hei !

Jeg har nå bestilt time på Nobel Clinic (brystforstørrelse) og lurer på om noen har erfaring fra denne klinikken.

Kommer nok til å bestille time på et par andre steder også.. og vil gjerne ha kommentarer/erfaringer fra andre. Både når det gjelder Nobel Clinic og andre klinikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg skal opereres på fornebuklinikken, det var også det eneste stedet jeg gikk til konsultsjon på. virker bra nok det, mer kan jeg vel ikke si før operasjonen er ferdig... :D Nobel clinic er sikkert et bra valg, lykke til ihvertfall!

Gjest _NoName_
Skrevet

Når skal du opereres ? Og av hvem ? Erik Dilling ?

Og ønsker deg også lykke til. Du er nok før ute enn meg. Hadde vært artig å høre ALT etter opr.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal opereres til uken, husker ikke helt navnet på legen, tror det var wessel-holst. Er fryktelig nervøs, selv om jeg vet at dette er noe jeg virkelig vil. Er såå lei av å gå med polstra bh.. :lol: Kan godt fortelle om hvordan det gikk når jeg er ferdig, hvis ikke jeg feiger ut da.. huff!

Gjest _NoName_
Skrevet

Feige ut må du ikke da :) Tror nok ikke du gjør det heller hvis du virkelig ønsker deg dette .. hehe

Du må i alle fall skrive alt om hvordan det gikk osv .. Gleder meg skikkelig på dine vegne nå ... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...