Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte hvis jeg ikke har noe spesielt å gjøre på eller ikke orker å gjøre noe fornuftig, blir jeg sittende foran pc'en. Jeg sjekker innom KG, facebook, vg og tv2, men så sier det stopp. Jeg trenger tips til noe "gøy" man kan gjøre på internett :D

Anonym poster: 21e898db6575ba2cd3ead2124b7f1ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lese tilfeldige wikipedia-artikler!

Anonym poster: 238040f6f42512b977611c2e1532936b

• Liker 5
Gjest _La Femme
Skrevet

Man handler på eBay :-)

Det skulle jeg ønske at jeg kunne. Lurer på om det finnes en slags Ebay-guide et sted.

TS du kan se på folk som slår seg på Youtube. Høre på musikk. Blogge. Chatte. Spille spill.

AnonymBruker
Skrevet

cam sex

Anonym poster: 580fd0b37d053b6747a995d9e2d32791

Skrevet

Tja, det er jo youtube, amazone, ebay, finn, webcam show off, wikipedia og mye annet å gjøre

Skrevet

Jeg leser på KG :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Vg, Dagbladet, Cnn, CbsNews, Seher, Dailymail, Kjendis, Last.fm, Youtube, Imdb, Finn, Matprat, Wikipedia, DeviantArt, Photobucket, KvinneGuiden, Canis, Katteprat, Gulesider, DocementeryHeaven, Google Videos, Geocatching.

Skrevet (endret)

Lese tilfeldige wikipedia-artikler!

Anonym poster: 238040f6f42512b977611c2e1532936b

Eller lese dagens artikkel. Det er alltid en skikkelig bra en. Det er også wiki-news. Mye bra.

Eller du kan gå til skepticsguide.org eller skeptoid.com eller badscience.net for din daglige dose av skeptisime.

For en GOD latter: Conservapedia.org (tror jeg). Det er en amerikansk kristenkonservativ versjon av wikipedia, uten alle kommunistløgnene om evolusjonsteorien og Gud. The world according til evangelical christians of heartland America. Har du noen gang lurt på hvordan et kreasjonistisk pensum vil se ut? Her kan du finne svaret på det.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Skrevet

Maru er kjempeherlig! Ligner litt på den ene pusen min :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

StumbleUpon, er et fint sted å sjekke ut sider som du er interessert i (du velger selv hvilke type sider som vises)

Sjekker ut nettaviser, Youtube, sjekke epost, StumbleUpon er vel de jeg kommer på i forbifarten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vg, Dagbladet, Cnn, CbsNews, Seher, Dailymail, Kjendis, Last.fm, Youtube, Imdb, Finn, Matprat, Wikipedia, DeviantArt, Photobucket, KvinneGuiden, Canis, Katteprat, Gulesider, DocementeryHeaven, Google Videos, Geocatching.

Her var det mange gode forslag! Tusen takk! :biggrin: Skal ta meg en titt

TS

Anonym poster: 21e898db6575ba2cd3ead2124b7f1ec3

Skrevet

Stumbleupon er ett must. Der kan du legge inn alt du har av interesser og surfe avgårde :)

• Liker 2
Skrevet

Maru er kjempeherlig! Ligner litt på den ene pusen min :rodmer:

Jaaa! :rodmer:

Hva var vel livet uten Maru?

:fnise:

Skrevet (endret)

Jeg ELSKER å rote meg borti Wikipedia-artikler, og der i fra bli linket videre til andre artikler. Brått har det gått flere timer :fnise: Begynn å les om et emne du interesserer deg litt for, og klikk videre på linkene. Utrolig hvor man kan ende opp :gjeiper: Også lærer man jo mye i samme slengen! Klart, Wikipedia er ikke en 100% sikker kilde, men det er fint for å skaffe seg en oversikt.

Jeg liker også å søke rundt på Youtube, f.eks. for forskjellige amatørcovere av mine favorittsanger.

For en god latter liker jeg å lese om dumme kunder på NotAlwaysRight og dumme Facebook-statuser på Lamebook.

Synes også det er artig å gå inn på IMDB for å lese trivia om filmer jeg liker, og diskusjoner om dem.

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Skrevet

Wikipedia er alltid en kilde for kunnskap. På internett så kan du _nesten_ finne alt. Gjerne interesser som du har. Selv om det er strikking eller kanskje roller derby?

Skrevet

Omegle. Det er en chatteside. Ta på spy mode og still et dumt spørsmål, alltid gøy å se hva folk svarer. Hender det blir lange diskusjoner også. :fnise:

Ellers er det jo artige.no og memecenter.com om du ønsker å se på morsomme bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...