Gjest Hjelpeløs mamma Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hei, Jeg er litt i villrede nå, og lurer på om noen har erfaring med bruk av stesolid rektalt på barn. Jeg har en 5 åring som jeg har fått dette forskrevet på pga feberkramper. Ga henne en dose 5 mg i stad. Samt febernedsettende. Nå har feberen steget igjen, og jeg lurer på om det er farlig å gi henne en dose til. Liker ABSOLUTT ikke å gi henne stesolid, da jeg prøvde ut det selv i en angstperiode, og vet hvordan kroppen min reagerer. Men jeg vil så nødig at hun får nye kramper. Ikke alltid febernedsettende fungerer på henne. Noen som har et svar til meg? Er livredd for å dope ned barnet mitt for mye. 1
Marsipan Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Vi snakker om barn og sterke legemidler. Ring legevakta i stedet for å spørre her inne! Håper det går bra med barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Vi snakker om barn og sterke legemidler. Ring legevakta i stedet for å spørre her inne! Håper det går bra med barnet. Ja, ærlig talt, du kan da ikke be om råd om sånt her! Tenk om noen ber deg om på peise på med medisiner, gjør du det da? Anonym poster: 1a0169a63b4096a7832a72d18501d54c 1
Sulosi Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Kjære TS. Jeg stenger tråden da vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak de svarene du får. Ved barn og legemidler er det svært mange hensyn å ta og jeg ber deg om å ta kontakt med legevakt. Mvh Sulosi, mod. 1
Anbefalte innlegg