Gå til innhold

Kjæresten som bartender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Sjansen for utroskap blir jo litt større når han blir sjekket opp mange ganger på en kveld, uten at jeg er der.

Flott utgangspunkt når man er i et forhold: man går ut ifra utroskap dersom den andre blir forsøkt sjekket opp én gang for mye?

Hva med å stole på hverandre og si nei hvis sjansen byr seg? Man har da fri vilje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Lita_

Det må være sabla trist å være så trangsynt og dømmende som deg _Lita_

Anonym poster: a494d5a2b76839913f226f61d8935653

Har det veldig fint, ellers takk. Takk for omtanken.

Du skjønner det, at i den "voksne verden", så er det lov å ha sine meninger om så og si det meste. :klemmer:

At jeg ikke er noe spesielt for denne bransjen gjør meg i grunn ikke til et trangsynt individ, men deg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe i bar er en jobb, det også..

Jobba som bartender tidligere, men slutta fordi det ble for tungt med jobb på dagtid og studier i tillegg. Har hatt noen fine år i baren, jeg. :)

Kjæresten syntes aldri det var noe problem, og var han ute på byen så stakk han gjerne innom - koselig! Har hatt fint samhold med ansatte og eiere, aldri noe snusk på jobben og tok gjerne en hyggelig drink etter en stresset kveld/natt på jobb med kolleger etterpå - nei, ikke hver kveld, men av og til. Tilbud fra menn avviste jeg pent, direkte klåing ble vaktene gjort oppmerksom på og spy har jeg aldri vasket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Flott utgangspunkt når man er i et forhold: man går ut ifra utroskap dersom den andre blir forsøkt sjekket opp én gang for mye?

Hva med å stole på hverandre og si nei hvis sjansen byr seg? Man har da fri vilje...

Jeg går ikke ut fra det, jeg skrev at sjansen blir større. Jeg stoler ganske mye på han, men jeg kan aldri stole 100% på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke ut fra det, jeg skrev at sjansen blir større. Jeg stoler ganske mye på han, men jeg kan aldri stole 100% på han.

Nei, man vet aldri 100%, men hvis det skulle vise seg at kjæresten blir ble fristet til å være utro, hadde det vært noe galt med forholdet vårt i utgangspunktet. Det skal ikke være slik at jeg skal holde ham unna diverse situasjoner, fordi da øker sannsynligheter. Skjer det, så skjer det. Og da er det i såfall en mening med det.

Anonym poster: 7c638bf0f5cf9d58a1e31d7a114f4df0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg er enig i dette, men jeg stiller meg spørsmål som; hvorfor velger noen et slikt skittent yrke? Bare bråk, masse stress, oppkast, slosskamper, misbruk av narkotika, etc.

Dèt er det jeg reagerer på.

Skal litt til å stå i mot et visst antall personale som veldig ofte går på stoffer i disse miljøene, som igjen kan føre til dårlig dømmekraft og utroskap, samt så mye mer.

Noen er bartendere på ganske rolige steder også da. Uten fyll/narkotika osv...

Jeg synes det ville vært lite gøy å ha en kjæreste som jobbet i bar, med masse jenter som prøvde seg/iglet seg på han. Man må jo være åpen/litt flørtete i sånn jobb også. Det ville jeg ikke likt, selv om jeg hadde visst at han ikke mente noe med flørten som er en del av jobben.

Stoler på han, men vil ikke at han skal få "sånn" oppmerksomhet av andre jenter enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Nei, man vet aldri 100%, men hvis det skulle vise seg at kjæresten blir ble fristet til å være utro, hadde det vært noe galt med forholdet vårt i utgangspunktet. Det skal ikke være slik at jeg skal holde ham unna diverse situasjoner, fordi da øker sannsynligheter. Skjer det, så skjer det. Og da er det i såfall en mening med det.

Enig. Jeg har dessuten andre ting å bedrive i forholdet enn å stresse med at han kanskje er utro, eller sikre forholdene slik at han aldri får sjansen.

Slike forhold er dømt nedenom og hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Enig. Jeg har dessuten andre ting å bedrive i forholdet enn å stresse med at han kanskje er utro, eller sikre forholdene slik at han aldri får sjansen.

Slike forhold er dømt nedenom og hjem.

Forholdet mitt er dømt nedenom og hjem, fordi jeg ikke vil han skal jobbe som bartender (noe han ikke har noe ønske om uansett). :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet mitt er dømt nedenom og hjem, fordi jeg ikke vil han skal jobbe som bartender (noe han ikke har noe ønske om uansett). :klaske:

Det var absolutt ikke det hun skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Det var absolutt ikke det hun skrev.

Å ikke ville at han skal jobbe som bartender er ikke det samme som å sikre forholdet for alle sjanser for utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ville at han skal jobbe som bartender er ikke det samme som å sikre forholdet for alle sjanser for utroskap.

Men det er èn måte å gjøre det på.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Men det er èn måte å gjøre det på.....?

Ja det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har gått bartender skolen faktisk og kunne sikkert tenkt seg å jobbe som det, men det hadde ikke vært et tema her, for når han først kommer hjem fra jobben sin er han ufattelig sliten og har lite lyst til å gjøre stort mye på de verste dagene, og jeg tenker da at enda en jobb i tillegg, og på natterstid hadde vært en dårlg ide for han! Men om han f.eks jobbet fire dager i uken på vanlgie jobben og jobbet fredag/lørdag i bar så hadde jeg ikke sett noe problem med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Lita_

Noen er bartendere på ganske rolige steder også da. Uten fyll/narkotika osv...

Jeg synes det ville vært lite gøy å ha en kjæreste som jobbet i bar, med masse jenter som prøvde seg/iglet seg på han. Man må jo være åpen/litt flørtete i sånn jobb også. Det ville jeg ikke likt, selv om jeg hadde visst at han ikke mente noe med flørten som er en del av jobben.

Stoler på han, men vil ikke at han skal få "sånn" oppmerksomhet av andre jenter enn meg.

Jada, de finnes de også, men jeg snakker om bransjen generelt her også. At den er ikke den reneste bransjen. Personlig hadde jeg valgt å plukke søppel i stedet for å stå i en bar.

Det sier jo seg selv at miljøet der ikke er sunt mtp alkohol hele natten, drinker etter jobb, osv, osv, osv... Og som nevnt; det sier en del om personen som orker å jobbe i et slikt miljø.

Sånn som flere her beskriver jobben sin i bar, så høres det litt frynsete ut. Flørt mye, få mer tips. Flørt ekstra (og ligg med han/hun), få enda mer tips. Dette forekommer.

Nei, alle har seg ikke med ymse kunder fordi de jobber i en bar, det forstår jeg også, men at fristelsene angående mange ting kan være store til tider, ja det tror jeg.

Men det eneste jeg kan forsvare jobben med er; er man arbeidsledig tar man jo nesten hva som helst. Bedre å jobbe enn og ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...