Gå til innhold

Kjæresten som bartender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere likt om kjæresten/ samboeren jobbet som bartender?

Hva er deres tanker rundt det?

Anonym poster: 7c638bf0f5cf9d58a1e31d7a114f4df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg ingen problem med. :) Gubben jobber som bartender i helgene, og jeg vet han får mye oppmerksomhet fra schnuppene på byen. Høy og mørk, småjentene liker dette. ;)

Men han tjener godt, koser seg på jobben og kommer alltid hjem til meg. Jeg går også innom om jeg er ute, og ser selv hvordan ting er, men jeg stoler på mannen min. Kunne jobbet på strippeklubb for min del, for det er meg han vil ha. <3

Anonym poster: a6b613e4693e9b71bd54f9dfb69ab9be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på om man stoler på kjæresten eller ikke, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg tenker i hovedsak som ekstrajobb, i tillegg til fulltidsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er utmerket så lenge tilliten er der. Ikke at en annen jobb egentlig ville ha vært sååå mye annerledes med tanke på sjekking og flørting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest villrev

Men jeg ville ikke likt det nei, og jeg får heller ikke lov til å jobbe som bartender av han. Så vi er vel enige om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ville ikke likt det nei, og jeg får heller ikke lov til å jobbe som bartender av han. Så vi er vel enige om det.

Kan jeg spørre hvorfor det evt. hadde vært et problem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Hadde dere likt om kjæresten/ samboeren jobbet som bartender?

Hva er deres tanker rundt det?

Min eks var. Han sluttet. Jeg ville aldri vært sammen en bartender, nei.

Tanker rundt dette: Ja, mye full, dop og rattatata i slike miljøer.

Fatter ikke at man orker å jobbe under slike omstendigheter en gang.