AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hvordan kan dere leve med dere selv? Lyve for både barna og faren, ødelegge menn økonomisk, og ikke gi barna sannheten om røttene. Kan dere forklare hvorfor dere bevisst gjør dette? Anonym poster: 49bb8fca88d28eab3e627c1cfd6ce945 5
Kontormus Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Hørt om DNA? En nyttig oppfinnelse skjønner du! 1
~white lady~ Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Hvordan kan dere leve med dere selv? Lyve for både barna og faren, ødelegge menn økonomisk, og ikke gi barna sannheten om røttene. Kan dere forklare hvorfor dere bevisst gjør dette? Anonym poster: 49bb8fca88d28eab3e627c1cfd6ce945 Nå er ikke jeg i en slik situasjon, men jeg kan love deg at det fins mange grunner til å holde kjeft om sannheten. 1
Sulosi Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Tråden er ryddet for krenkende uttalelse. Mvh Sulosi, mod.
Redbull Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Hørt om DNA? En nyttig oppfinnelse skjønner du! Er ikke vits det når mora nekter å ta dna prøve!
Gjest Erna Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Nå er ikke jeg i en slik situasjon, men jeg kan love deg at det fins mange grunner til å holde kjeft om sannheten. For meg er det kun noen få grunner som er gyldig; far er drapsmann, voldtektsforbryter eller noe i den dur. At far er slem, har alkoholproblem osv, at man ønsker at kjæresten skal være far og ikke den biologiske far er ikke gyldig grunn. Tror nok at de fleste barn ønsker å få vite sin biologiske bakgrunn, om de vil ha kontakt er en annen sak. Er biologisk far uskikket til samvær, gjør man heller noe med det, enn å unlate å fortelle hvem som er biologisk far. Jeg vet hvilke følger det får når mor lyver om farskap, og tro dere meg, det er bedre å være ærlig! 1
Gjest "gjest" Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Går ikke an å lyve om farskap i dag, menn kan be om farskapstest.
Villa2000 Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Går ikke an å lyve om farskap i dag, menn kan be om farskapstest. Det er vel neppe alle menn som løper av gårde og kjører farskapstest når man får vite at samboer, forlovede, kona er gravid?? Derimot så regner jeg med at man tar en farskapstest derso mman får et brev i posten etter et ONS 2
Kontormus Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Er ikke vits det når mora nekter å ta dna prøve! Om det er snakk om bidrag, tror jeg ikke en kan reservere seg mot det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Hørt om DNA? En nyttig oppfinnelse skjønner du! Så du mener at ingen menn der ute skal stole på kvinnen sin, alle bør ta DNA-test? Anonym poster: 49bb8fca88d28eab3e627c1cfd6ce945
ViljaH Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Det er vanskelig å nekte biologisk far samvær, selv om han er en voldelig drittsekk. Det må vel ligge voldsdom på han for å klare det. Så hadde jeg havnet i det uføret, så kunne jeg vurdert å lyve. Men det hadde vært aller siste alternativ, ikke noe man skal ta lett på. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. juli 2012 #12 Skrevet 9. juli 2012 Det er vel neppe alle menn som løper av gårde og kjører farskapstest når man får vite at samboer, forlovede, kona er gravid?? Derimot så regner jeg med at man tar en farskapstest derso mman får et brev i posten etter et ONS Svært sjeldent man trenger farskapstest da.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #13 Skrevet 9. juli 2012 Mitt barn har en voldsmann til far som bruker narkotika og drikker, på alle papirer står han oppført som far så han betaler bidrag, men han mistet foreldre retten for ungen sin (heldigvis). Har spurt faktisk vært såpass snill at jeg spurte bf om han ville ha noen bilder og sett litt av oppveksten av barnet sitt, men det ville han ikke. For å si det slik fristet det veldig mye og lyve om farskapet, men gjorde det ikke tross alt at flere sa jeg skulle det. Men et barn har rett til å vite hvem faren sin er uansett omgivelser rundt.Det gjelder både mor og farskap. Anonym poster: 48dbbf3dbe096c2e05605f50f67db9c4
Gjest Anonym Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 En x-venninne av meg løy i 15 år om hvem som var faren til dattera ! DNA test ble tvunget gjennom etter en stooor krangel om penger. Nå nekter hun fortelle hvem som er faren, og det har splittet store deler av familien. Jenta som det gjelder, ja hun er nesten glemt i kaoset, det er visst mest synd på mor ... Og ja, hun er min x-venninne pga dette 1
Gjest Anonym Skrevet 9. juli 2012 #16 Skrevet 9. juli 2012 Hvor viktig er far egentlig pr i dag? Veldig viktig Hvis vi ser bort fra de psykiske sidene med å vite hvem som er far, og hvem en kan forholde seg til i gode og tøffe tider, så er det faktisk et par praktiske sider ved det hele også. Har du aldri hørt om halvsøsken som har havna til køys for ingen fortalte dem at de var i slekt ? De treffer hverandre og føler de er soulmates ... Sååå like ... Pluss at det er viktig å vite om det er noen arvelige sykdommer i familien.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Hvor viktig er far egentlig pr i dag? Wtf?? Anonym poster: c705489f4754f8a795d73398212cb09f
Neala Skrevet 10. juli 2012 #18 Skrevet 10. juli 2012 Er ikke vits det når mora nekter å ta dna prøve! Det er ikke lov å nekte å ta farskapstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå