Gjest Dagdrømmer Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hvordan har DU det i dag? La sinne, frustrasjon, glede og lykke få utløp på denne tråden
Honnikorn Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Jeg også, men drit i det. Det er ikke morsomt å lese om. Jeg vil lese om noen som har hatt en fin dag jeg
Minya Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 KJEMPE TRIST *trøsteklem* Jeg har det kjempefint akkurat nå. Lykkelig, nydusjet og svært avslappet.
Gjest Lurifix Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 *trøsteklem* Jeg har det kjempefint akkurat nå. Lykkelig, nydusjet og svært avslappet. Nydusjet sier du?
Ananas. Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Ensom. Blir alltid minnet på at jeg ikke har venner når samboeren er bortreist over flere dager. Er noen pålogget på facebook, men ingen det er naturlig å prate med om noe som helst. Ingen å ringe, smse, eller besøke. Hurra! Håh, så deilig å få sagt det. For jeg har det egentlig ganske bra, er bare veldig ensom. Samtidig er jeg stolt over å ha fått årsbeste på joggeturen min, så jeg spiser M med god samvittighet, og M er jo så innmari godt <3
TheSgirl Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Har en ganske bra dag. Min kjære er syk så har egentlig brukt dagen med å varte opp han. Kjenner jeg liker og få hjelpe til når noen trenger meg,og spesielt når de er takknemmelige
Gjest Dagdrømmer Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 I dag har jeg en veldig dårlig dag. Har smilt hele uken, jobbet hardt og trent hardt for å komme videre her i livet og for å glede andre, også oppdager jeg en masse skuffelser når jeg endelig kommer hjem og har helg.
Minya Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Nydusjet sier du? Kan godt legge på nypult også, siden jeg ikke dusjet aleine.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er udugelig i dag, håper det går over til i morgen!
Arlea Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 Litt melankolsk. Egentlig har jeg det veldig fint for tiden, men har litt post-ferie følelse hvor hverdagen er kjip å komme tilbake til + at kjæresten er bortreist. Har visst blitt en av de som savner kjæresten bare vedkommende er på feiretur. Men det er en litt fin følelse også. At man blir så glad i noen at alt blir litt mer grått uten.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 Nå er jeg kjempenervøs, har oppkjøring om en time...
-Jiinxs- Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Trøtt og glad for at jeg har fri til tirsdag.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 27. juli 2012 #15 Skrevet 27. juli 2012 I dag er jeg sur og lei, og ikke minst sliten av alt som går galt. Det virker også som om sommerflørten min plutselig har blitt avsluttet før den egentlig "begynte" så nå er jeg like alene og ensom igjen som i vår.
Gjest kittycat Skrevet 27. juli 2012 #16 Skrevet 27. juli 2012 I dag er ikke en god dag. Sånn er det bare, men jeg vet ikke hvorfor det er sånn og det er nesten det værste. Er det meg? Er jeg en dårlig person? Er det medisinene? Så fikk jeg en grunn da, min far ble innlagt på sykehus. Han blir bare svakere og svakere. Helvette. Vil bare stenge meg innpå rommet med snop og musikk og katter og noen å skye blink på og gråte.
Gjest Daisuke Skrevet 27. juli 2012 #17 Skrevet 27. juli 2012 Trodde dette var et forum jeg. "Hvordan har du det i dag?" er ikke helt et tema som taes opp i et forum, er det ? Kanskje du kan prøve et chattested istedet ?
Gjest kittycat Skrevet 27. juli 2012 #18 Skrevet 27. juli 2012 Trodde dette var et forum jeg. "Hvordan har du det i dag?" er ikke helt et tema som taes opp i et forum, er det ? Kanskje du kan prøve et chattested istedet ? Flere tråder som dette her. Modene har ikke sagt noe og ser ikke noe galt i å få ut frustrasjon min dag var ræva men skal komme tilbake strong i morgen. Syns det er bra med en sånn tråd for å se at alt ikke bare er rosenrødt og høre hvordan d går i stedet for å diskutere alt annet, men tenke litt på seg selv også. Noe annet om alle var kjempedeppa og det var om å gjøre å ha det værst. Nei da stikker jeg
Gjest Daisuke Skrevet 27. juli 2012 #19 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Flere tråder som dette her. Modene har ikke sagt noe og ser ikke noe galt i å få ut frustrasjon min dag var ræva men skal komme tilbake strong i morgen. Syns det er bra med en sånn tråd for å se at alt ikke bare er rosenrødt og høre hvordan d går i stedet for å diskutere alt annet, men tenke litt på seg selv også. Noe annet om alle var kjempedeppa og det var om å gjøre å ha det værst. Nei da stikker jeg Joda, skjønner det, men jeg tenker som så at et forum burde ha et tema der det taes opp en form for problemstilling der en kan utveksle kunnskap og erfaringer rundt denne problemstillingen. På denne måten blir jo et forum informativt, ikke sant, med nyttig informasjon som kan være fint for andre å se på i ettertid. Hvis ikke man tar opp et tema, eller en problemstilling, så vil jo ikke dette være noe informativt. Da vil det jo egentlig være uspesifisert støy, uten mål og mening. Det blir liksom ikke interessant. Kanskje en kunne omformulert tittelen på tråden til noe sånt som : "Hvordan gjøre dårlige dager bedre?" - e.l Endret 27. juli 2012 av Daisuke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå