AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Uansett hvem sin fb-profil jeg går inn påså er det lagt ut kart hvor de bor. Alle med samme kart,adresse. Ingen av de bor der. Det er i den byen jeg bor. Prøvde i andre land,buer,og det samme skjer. Bare annet kart. Det er bare fra min profil, ingen av andre husets medlememrs konti. Anonym poster: 4e5c71dacacbf31515d79b22addcbbfd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Uansett hvem sin fb-profil jeg går inn påså er det lagt ut kart hvor de bor. Alle med samme kart,adresse. Ingen av de bor der. Det er i den byen jeg bor. Prøvde i andre land,buer,og det samme skjer. Bare annet kart. Det er bare fra min profil, ingen av andre husets medlememrs konti. Anonym poster: 4e5c71dacacbf31515d79b22addcbbfd ingen? Jeg oppdaget i dag at det er de med tidslinje som har fått kart. Det er det første som dukker opp på siden. Jeg er irritert, for på min side vil jeg ikke ha opplysninger om hvor jeg bor. Det er lagt ut kart, med markør hvor huset er. Ganske irriterende, når jeg har hemmelig tlfnr, og ikke finner du adressen min ellers på nett. Hvordan kan man fjerne dette? Og hvordan komer man i kontakt med fb? Anonym poster: 4e5c71dacacbf31515d79b22addcbbfd
Tibbie Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Er ikke det kun om man har tagget seg selv, eller noen andre har tagget seg der det kommer kart?
Gjest WendyClear Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Når du trykker inn på kartet vil det komme opp noen ikoner nederst. "all", "places lived", "trips", "life events" og "photos". Dine plasseringer på kartet er altså en sammenfattning av alle disse. Du kan trykke på plasseringen for å se hvem som eventuelt har tagget deg til denne plasseringen eller om det er et sted du selv har skrevet at du bor. Statuser eller bilder med plassering som du er tagget på kan du selv fjerne tag fra, da vil det ikke komme opp på kart på din profil. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Når du trykker inn på kartet vil det komme opp noen ikoner nederst. "all", "places lived", "trips", "life events" og "photos". Dine plasseringer på kartet er altså en sammenfattning av alle disse. Du kan trykke på plasseringen for å se hvem som eventuelt har tagget deg til denne plasseringen eller om det er et sted du selv har skrevet at du bor. Statuser eller bilder med plassering som du er tagget på kan du selv fjerne tag fra, da vil det ikke komme opp på kart på din profil. Eneste gangen jeg har skrevet hvor jeg bor, er når jeg registrerte meg. Jeg har ikke villet ha kart på siden med henvisning til gate og by. Jeg har ikke tillatt noen å legge ut bilder osv...tag. Jeg registrer i dag at veldig mange har fått kart. Jeg har sjekket rundt om, og pussig at det er så mange som har fått det i løpet av helgen. Anonym poster: 4e5c71dacacbf31515d79b22addcbbfd
Gjest WendyClear Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Eneste gangen jeg har skrevet hvor jeg bor, er når jeg registrerte meg. Jeg har ikke villet ha kart på siden med henvisning til gate og by. Jeg har ikke tillatt noen å legge ut bilder osv...tag. Jeg registrer i dag at veldig mange har fått kart. Jeg har sjekket rundt om, og pussig at det er så mange som har fått det i løpet av helgen. Anonym poster: 4e5c71dacacbf31515d79b22addcbbfd Det er på grunn av et økende samarbeide mellom bing og facebook. Står det pil til en gate da? Hos meg står det bare byen jeg bor i, og byen jeg bodde i før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå