Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 jeg ser at alle (de fleste) som skriver her skal være Bruder med stor B, slør, kirkegulv og romantikk..Lykke til alle sammen. Vi ønsker ikke å bruke månedsvis på å detaljplanlegge en eneste kveld i livet. Vi ønsker en enklest mulig markering, og heller sette fokus på resten av ekteskapet, og bruke pengene til reiser, og prøve å fokusere på at det å velge å gifte seg faktisk påvirker resten av livet, og ikke bare være et dilemma om hvilket "tema" man skal ha på bryllupsdagen.... Er vi helt alene som ønsker det enke
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Heisann Vi hadde en flott dag, men vi valgte ikke noe spesielt tema akuratt da. Vi giftet oss ja i Kirken - men vi la faktisk mest vekt på selve vielsen at den skulle bli så personlig som mulig og at vi skulle være aktivt innvolvert. Vi har vært heldige at våre foreldre sponset festen for oss og da kan vi dermed bruke våre penger på reiser osv. Vi hadde festen på hotell og det er noe som jeg aldri kommer til å angre - så dersom dere ikke skal være så mange så er det et godt alternativ - de fleste hoteller som arrangerer brylluper lar dere betale for det dere spiser og drikker. Vi fikk gratis bryllupssuite fra hotellet og super oppvartning. du kan lese litt mer om bryllupet vårt på denne siden: http://home.no.net/waraas
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 On 2002-05-28 15:30, anonym wrote: Er vi helt alene som ønsker det enkle Nei, vi er i hvertfall to!! Vi skal gifte oss på Tinghuset og etterpå spise middag på restaurant med bare nærmeste familie. Jeg har fått sydd meg en kjole som hverken er hvit eller lang og i det hele tatt gjør vi det så enkelt som mulig. Jeg kunne ikke tenke meg å være brud med stor B som du sier og ha digert selskap osv. Det er liksom ikke meg. Vi har heller ikke brukt så fryktelig mye tid på planlegging, vi bestemte dato i januar og gifter oss nå i juni. Gjør det dere selv føler for. Lykke til. B.
August Skrevet 28. mai 2002 #4 Skrevet 28. mai 2002 Jeg føler vi gjør noe midt i mellom. Vi gifter oss borgelig, men har brudekjole og sjakett (brudekjolen er enkel uten slep og slør). Selskapet holder vi i et selskapslokale, men ikke med så veldig mange gjester. Selv om det også blir litt større enn hva det hadde blitt hvis jeg skulle bestemme alene, men nå er vi jo to som skal gifte oss så da er det jo to som skal bestemme. Men jeg føler meg faktisk litt utenfor her innimellom når bryllupsplanene tar helt av. 12
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #5 Skrevet 29. mai 2002 Hei! Jeg er helt enig med deg! Vi gifta oss i Tinghuset, han i dress, jeg i bunad. Så gikk vi på restaurant og spiste med forloverne våre. En kjempefin, vellykket dag, uten stress, nærvøsitet og mas! Vi bare koste oss! Vi bestemte datoen i januar, men begynte egentlig ikke med noe særlig planlegging før 4-5 uker før. Gifta oss 4. mai! Absolutt å anbefale til de som ikke vil bruke mye tid på planlegging, ha masse styr og legge masse penger i bare én kveld. Balumba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå