Silfen Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 For så det kuleste skyscenarioet i går. Se om dere ser det samme som meg.
Gjest Lurifix Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Så fort jeg gjor bildet større så jeg en bil som kjører så fort at deler(tak osv) bare flyr av den.
Gjest avocadoen Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Nå ble jeg nysgjerrig! Hva ser du? Ser ikke noe jeg
Sugerøret Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 store skya ser ut som en fisk med underbitt som jakter på labanspøkelsene ( de mindre skyene) Uhmm
Gjest Lurifix Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Nå ble jeg nysgjerrig! Hva ser du? Ser ikke noe jeg Har du dårlig fantasi?
Silfen Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2012 Den nede til venstre er en kanin, ser de store bakbeina sparke fra mot venstre og så løper den etter en ball. Over den til høyre er det en and, som strekker hals og prøver å ta ballen.
Gjest Lurifix Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Den nede til venstre er en kanin, ser de store bakbeina sparke fra mot venstre og så løper den etter en ball. Over den til høyre er det en and, som strekker hals og prøver å ta ballen. wat kan laste opp bilde der du har tegna kaninen og anden?
TheSgirl Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 En heller flat pacman som spiser de små skyene
Minya Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Å se ting i skyer er like individuelt som sånne Rorsach(?)-tester; du ser det første hjernen din kobler det med, så det er aldeles ikke sikkert at noen av oss andre klarer å forbinde de dottene med en kanin, en and og en ball. Som sagt, jeg så Marilyn Monroe, liggende på en usynlig divan.
Gjest Swarovski Skrevet 7. juli 2012 #15 Skrevet 7. juli 2012 Jeg så en drage... Lurer på hva det sier om meg
Silfen Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. juli 2012 Ok, her kommer ha skyene VIRKELIG viser. Unnskyld mine skjelvende paintkunnskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå