Mann 42 Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 ER det noen som har noen idè om hvordan man kommer inn i Remnantsbunkersen i skauen ovenfor og vest for Red Rock Canyon? Jeg har hatt fremme Fallout New Vegas flere ganger, og det dukker stadig opp nye ting. Men jeg har ikke et eneste spor til hvordan man kommer inn i den bunkersen. Går det i det hele tatt an, eller var det bare en DLC som aldri ble realisert? En annen sak: Er det MULIG å unngå å utslette Brotherhood of Steel? Det er jo lett nok å ødelegge bunkersen deres, men jeg syns det er litt kjipt. Litt for Bush-aktig, liksom. Jeg dreper alle som kødder med meg, men jeg liker å gi folk en sjanse.
Gjest meh Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Angående bunkeren så må du først få Arcade Gannon som kompanjong, han holder til i Freeside. Når Arcade har fått litt tiltro til deg gjennom at du har gjort handlinger som han anser som positive for Followers of the Apocalypse eller minner han om fortiden i Enclave, så vil du ha muligheten til å starte en quest hvor du vil få tilgang til bunkeren. Du må dog også ha kommet til et visst punkt i hovedoppdragene for å kunne starte questen, hvor langt husker jeg ikke, men questen handler om å overtale de gjenværende av Enclave til å støtte enten NCR eller Caesars Legion ved Hoover Dam, så er litt ut i historien.
Gjest Mog Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Informasjon on Arcade Gannon finner du her. Den questen det er snakk om heter For Auld Lang Syne. Det er forøvrig mye informasjon om Fallout New Vegas, og hovedsiden er her. :-)
Mann 42 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Angående bunkeren så må du først få Arcade Gannon som kompanjong, han holder til i Freeside. Når Arcade har fått litt tiltro til deg gjennom at du har gjort handlinger som han anser som positive for Followers of the Apocalypse eller minner han om fortiden i Enclave, så vil du ha muligheten til å starte en quest hvor du vil få tilgang til bunkeren. Du må dog også ha kommet til et visst punkt i hovedoppdragene for å kunne starte questen, hvor langt husker jeg ikke, men questen handler om å overtale de gjenværende av Enclave til å støtte enten NCR eller Caesars Legion ved Hoover Dam, så er litt ut i historien. Marvellous! Good old Arcade Gannon! Vel, jeg er gode busser med The Followers of the Apocalypse, for ikke bare har jeg gjort mye bra i Freeside og for misjonen på Mormonerfortet, jeg fyrte også opp solkraft-stasjonen og sendte kraften til HELE nettet OG jeg har nettopp fullført The Lonesome Road, og reddet verden fra enda et kjernefysisk Armageddon. Alle elsker meg, bortsett fra Legionen. Men det kan kanskje ha noe med at jeg drepte Caesar. Jeg syntes Gannon ble litt kjedelig, så jeg sendte ham til Lucky 38. Men da skal jeg sannelig gå og hente ham igjen. Tror du Gannon kommer til å ta seg nær av det hvis jeg blir tvunget til å utradere restene av The Brotherhood of Steel? For sånn det står nå, så må jeg enten gjøre DET, eller drepe Mister House. Historielinjen stopper opp. Anyway: Når jeg leser om måter å få Arcade Gannon til å like meg, så blir jeg litt irritert, for jeg har gjort de fleste av de mulige questene. OG drept van Graffs (kunne ikke la dem kverke min Rose of Sharon Cassidy!). Etc, etc, etc, etc. Endret 8. juli 2012 av Mann 42
Gjest meh Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Anyway: Når jeg leser om måter å få Arcade Gannon til å like meg, så blir jeg litt irritert, for jeg har gjort de fleste av de mulige questene. OG drept van Graffs (kunne ikke la dem kverke min Rose of Sharon Cassidy!). Etc, etc, etc, etc. Er ganske sikker på at du må gjøre disse tingene for å få Arcade til å like deg mens han er din kompanjong, ikke før. Så hvis du har gjort alt av quester som er til fordel for Followers of the Apocalypse før du fikk han som kompanjong så er det jo litt synd. Tror du Gannon kommer til å ta seg nær av det hvis jeg blir tvunget til å utradere restene av The Brotherhood of Steel? For sånn det står nå, så må jeg enten gjøre DET, eller drepe Mister House. Historielinjen stopper opp. Ingen anelse, meg kjent så har verken Followers of the Apocalypse eller Enclave særlig sterke relasjoner til BoS, så vil egentlig ikke tro at Arcade vil bry seg noe særlig. Vurderer å dra opp New Vegas igjen, har alle utvidelsespakkene liggende så har en del jeg kan spille meg gjennom. Har dog brukt utallige timer på både Fallout 3 og New Vegas så er nok en viss mulighet for at jeg vil gå lei, tar meg god tid når jeg spiller RPG. Endret 9. juli 2012 av meh
Mann 42 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2012 Er ganske sikker på at du må gjøre disse tingene for å få Arcade til å like deg mens han er din kompanjong, ikke før. Så hvis du har gjort alt av quester som er til fordel for Followers of the Apocalypse før du fikk han som kompanjong så er det jo litt synd. Ingen anelse, meg kjent så har verken Followers of the Apocalypse eller Enclave særlig sterke relasjoner til BoS, så vil egentlig ikke tro at Arcade vil bry seg noe særlig. Vurderer å dra opp New Vegas igjen, har alle utvidelsespakkene liggende så har en del jeg kan spille meg gjennom. Har dog brukt utallige timer på både Fallout 3 og New Vegas så er nok en viss mulighet for at jeg vil gå lei, tar meg god tid når jeg spiller RPG. Sukk. Jeg VIL inn i den bunkersen. Men du har rett. Gannon må være MED på ting ellers aktiveres ikke questen. Så jeg holder unna de relevante questene og har starta HELT fra scratch. Det er forsåvidt det som er mest spennende, uansett. Når man kommer litt lenger ut i spillet, med bedre våpen og bedre ferdigheter, så tar man jo ned til og med de verste fiendene med et par velretta skudd og en minefelle uten å anstrenge seg engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå