Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg synes bare dette var kjemperart. Jeg var ute sammen med to venninner igår, hvorav de to var på mannejakt. Den ene venninnen min er høy, slank og kjempevakker, og hun satt og prata en stund med en fyr som hun synes var utrolig pen (vi kaller han mr.Melk). De flørtet kjempelenge, samtidig som mr.Melk var skikkelig høflig og ikke "tafsete" (falt i veldig god jord), men da han ba om telefonnummeret hennes litt tidlig, sa hun nei. De pratet en stund til, før baren stengte og folk begynte å dra. Mr.Melk dro sammen med sine venner et par minutter i forkanten, og hun angret seg på å ikke ha gitt han nummeret sitt. Da vi gikk hjemover traff vi på en av de som hadde sitti med han, og vi spurte om han kunne gi det til venninnen min.

Jeg vil ikke høre overfladisk ut eller noe, men nå var det slik at kompisen til mr.Melk, ikke akkurat var det de fleste vil kalle stereotype pen (ikke min smak iallfall: lav, litt "skranglete" kroppsbygning, litt langt, slitt hår som var bleika). Da vi først spurte han om telefonnummeret, spurte han meg om hva min agenda for kvelden var, og sa at venninnen min kunne få det om han fikk høvle over meg eller den andre venninnen vår (noe som forøvrig var svært uaktuelt). Da vi etter litt klarte å overtale han til å gi venninnen min nummeret, ga han oss attpå feil nummer.

Hvorfor skjer slik? Er det sjalusi liksom? Hva med å være litt grei med kompisen sin, og faktisk gi det rette nummeret? Skikkelig dårlig wingman ass. :fy_fy:

Anonym poster: 3c104bde1b99022637d585f23a5db525

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ligg med enten deg eller din venninne hadde nok hjulpet hans hukommelse. ;)

Men ja, han var nok en smule bitter/sjalu på at kameraten fikk muligheten til å få seg et billig ligg på byen. Når dere ikke ville være billige mot han, så valgte han å gi feil nummer som en slags payback.

Skrevet

Han er bitter ja. Dra ut en annen gang og se etter han ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok heller ikke gitt ut nummeret til kompisen min sånn som det der. Selv om jeg hadde visst at han hadde sittet og flørtet med denne jenta og spurt etter nummeret hennes. Ikke sikkert han vil at hun skal ha hans nummer. For da hadde han kanskje gitt henne det når hun var i tvil om å gi han sitt eget nummer?

Og jeg hadde så absolutt ikke likt det om andre delte ut mitt nummer til folk som spurte.

Anonym poster: 6b5ba3233e1f7d715cbd29e84be7872e

AnonymBruker
Skrevet

0wNed sier nå bare jeg :fnise:

Anonym poster: f7ddadaa1dff4fdd97d1713e96b139f3

Skrevet

Helt klart. Man deler ikke ut andres telefonnummer. Han gjorde helt rett.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Faktisk enig med Steinar40. Å gi vekk telefon nr i hytt og gevær synes jeg ikke noe om. Selv har jeg skjult nr og jeg liker ikke det viss mine venner deler ut nr mitt til kreti og pleti, og gjør det heller ikke med mine venners tlf. Trenger ikke være misunnelse eller bitterhet ute å går selv om, men det virker som sjalusi korte er lett å gi ut til folk over en lav sko :fy_fy:

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Tja, han hadde jo spurt henne om nummeret hennes tidligere på kvelden.. Så hadde vel ikke være krise om kompisen ga ut nummeret hans. På en annen side er det ikke sikkert kompisen visste dette da. Jeg hadde ikke likt hvis venninnen min ga ut nummeret mitt til en kar som spurte, uten at jeg visste det.

Hvis venninnen din vil ha kontakt med han, kan hun jo søke han opp på facebook? Kanskje litt vanskelig hvis hun ikke har etternavnet hans da..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...