Gå til innhold

Hvilken låt kan beskrive deg og personligheten din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:fnise:

Den er det lenge siden jeg har hørt, men bare par måneder siden, alle viser meg og spiller musikk, den er dritkul. Takk for at du delte :)

Endret av Alvina
Gjest Rosemor
Skrevet

Jeg finner ingen sang som beskriver meg som den jeg er i dag, men jeg vet en sang som beskriver den jeg ønsker å bli. :)

Skrevet (endret)
Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Endret av jolia
  • Liker 1
Skrevet (endret)

ÅH. Elsker Say Anything. Den sangen er åsmcake med glitter og dobbel-regnbue.

Endret av jolia
Skrevet

ÅH. Elsker Say Anything. Den sangen er åsmcake med glitter og regnbuer.

Indeed! ;)

Skrevet

[/quotek

Jeg kjente noen i bandet som spilte. Blir både trist og glad når jeg hører Jokke. Mest glad. :)

Skrevet

Den liker jeg også. Men det er fint om dere skriver hvilket band det er, eller hvem som er med. Jeg glemte det kanskje selv, det var Lynni Treekrem, Mexico. Den beskriver jo ikke hele meg, men jeg kjenner igjen eventyrlysten.

Gjest _La Femme
Skrevet

Den liker jeg også. Men det er fint om dere skriver hvilket band det er, eller hvem som er med. Jeg glemte det kanskje selv, det var Lynni Treekrem, Mexico. Den beskriver jo ikke hele meg, men jeg kjenner igjen eventyrlysten.

Det står jo på videoen at det er The Fray :)

Skrevet

:kaffekopp:

Den skal jeg spille senere i kveld også, bra å bli minnet på låter man har glemt bort i jungelen. Men nå skal jeg ikke kommentere stort mer. Men morsomt at man kan legge ut musikk her som beskriver noe om ...en stemning eller noe man kjenner seg igjen i. Jeg har flere jeg kan legge ut, men en holder. :)

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 31e165c8669896b1030b9c9f85187d67

Skrevet (endret)

Faen som jeg skulle plages! Men der fikk jeg det til. :sjenert:

Endret av Explosive

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...