Tari Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Det vil si, JEG har funnet disse som jeg syns ser fine og spesielle ut...Men, så er det å få med han på det da. Han vil ha helt enkle, 6mm gullringer... Jeg ville egentlig ha hvitt gull, men har latt han bestemme.. Han bør da kunne like disse...eller?
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 De var kjempefine! Men orker du å gå med en ring som er så tykk....?
Tari Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2004 Jeg tenkte jeg skulle høre med de om det er mulig å få laget ringene ikke fullt så kraftige.. Jeg har en promisering fra Thune som jeg er veldig fornøyd med, den er ganske tykk den også - men ikke så kraftig.
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Men da kan det jo hende at bokstavene blir vanskelige å lese....
Tari Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2004 Det kan hende, men skal høre hva de sier.. Eventuelt prøve et par slike ringer, og kjenne hvordan de er på fingeren...
magnhild Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 De var kjempefine!! Jeg vile gått for de jeg. Tykke ringer går helt greit, bare du blir vant til det. VI har ganske tykke ringer selv, enda tykkere enn disse, og det var ekkelt de første dagene, men nå erdet helt greit!! Magnhild
Aelwyn Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Flotte ringer, selv om ingen slår våre. Vi har Snorre ringer, dvs gullringer som er "fletta" i vikingestil. (De har mange andre flotte design også.) :D http://www.sigmund-espeland.no Det er et norsk design faktisk... :D
Lullu Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Det kan hende' date=' men skal høre hva de sier.. Eventuelt prøve et par slike ringer, og kjenne hvordan de er på fingeren...[/quote'] Hei! Disse har jeg sett på også. Veldig fine. Går fint ann å lage disse mindre ettersom jeg forsto det. Lykke til!!
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Er uansett lurt å prøve ringer før man kjøper dem, skal tross alt gå med de hele tiden for resten av livet... Man sover en tredjedel av livet og man kjøper vel ikke seng uten å ha prøvd den først....
Tari Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2004 Ja, har jo uansett tenkt å prøve ringene. Men, tenkte å finne ringer som var like i formen her ,og se om det er aktuelt før jeg gidder å tenke noe mer på det.. Ordla meg litt klønete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå