Paprika Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har en skinnsofa som har mistet en del farge der hvor vi sitter mest. Noen som har forslag til hva jeg kan smøre denne inn med og hvor jeg får fatt i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Vet at flere velassorterte møbelbutikker selger skinnvedlikeholdsmidler. Du kan vaske og preparere sofaen på mye av den samme måten som man vedlikeholder en sal Spør der du kjøpte sofaen, eller gå på en interiør/møbelbutikk og spør om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 kjenner en som smører in skinnsofaen sin med spenol(..ja helt riktig,spenekrem )han gjør dette 1gang i året etter en omgang med vaskefilla. da holder den seg visst finere lenger. har sett den jeg og den ser ikke slitt ut på tross av endel leveår(tror det er ca.14år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå