Gå til innhold

Piller mot pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å få kjøpt piller som gjør at man ikke får pupper så lenge man går på dem? Er ute etter slike piller til 13-åringen for jeg synes ikke noe om at barn skal ha pupper.

Anonym poster: 6355e7bfc66d20453c8e7a4f21d064bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Dette må være et tulleinnlegg.

Hvis det ikke er det så får du google puberteten og så vil du finne ut at det er normal at 13-år gamle jenter får pupper.

Anonym poster: 41903a7e865c746c78bfa0e65fcb0555

Skrevet

Hun er ikke ett barn, hun er en tenåring. Jenter får pupper etterhvert... slik er det bare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er normalt, men jeg synes barn skal få være barn. Og jeg vil heller ikke at gamle og unge griser skal se på henne. Hun har ikke fått ennå, men det skjer vel snart.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg vet det er normalt, men jeg synes barn skal få være barn. Og jeg vil heller ikke at gamle og unge griser skal se på henne. Hun har ikke fått ennå, men det skjer vel snart.

Send meg navnet ditt så skal jeg sende en melding til barnevernet, og booke deg en psykologtime med det samme.

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Hallo i luken. Det er ganske vanlig å ha pupper når men er 13 skjønner du. Jeg fikk pupper når jeg var 11-12, og det var helt normalt. Var kjempestolt da jeg fikk min første BH i størrelse aa65 eller noe. Synes synd på datteren din!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går det an å få kjøpt piller som gjør at man ikke får pupper så lenge man går på dem? Er ute etter slike piller til 13-åringen for jeg synes ikke noe om at barn skal ha pupper.

Nei uff og uff. Best å stanse naturens gang,med en gang.

Om du googler, så kan du lese at fire blåbær,og to tyttebær tre ganger daglig ordner dette.

Anonym poster: 5968268440d9477b23da8477c9a45dbb

• Liker 4
Skrevet

Barn skal få være barn, men de skal forhindres fra å oppleve den normale utviklingen som hører med til det å vokse opp? Ja det var jo logisk. Nok en gang... hun er en tenåring, IKKE ett barn.

• Liker 1
Skrevet

Eneste stedet du vil finne slike medikamenter er hos leger som skriver dem ut til intersex barn.

Du får gå til fastlegen da og forklare situasjonen, at du ikke vil at din datter skal få vokse opp. Så får du se hvor langt du kommer med det!

:filer:

• Liker 1
Skrevet

TS kunne ikke vært mer obvious troll, man kan umulig overse det.

• Liker 2
Skrevet

TS kunne ikke vært mer obvious troll, man kan umulig overse det.

Får jammen håpe hun er der, ja. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...