Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har noen gode forslag om hva jeg kan gjøre med datteren min? Hun er 15 år, og begynner å blir litt vanskelig å finne på noe som interesserer/ er koselig for begge.

Takk for tips

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyJ
Skrevet

Dra på kino/bowling, spille kort/andre morsomme spill, lage god mat sammen, se en film, finn noe håndarbeid dere begge synes er interessant(smykker,armbånd ol.)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk.

Tar gjærne imot fler tips :-)

Skrevet

Jeg husker når jeg var 15, så var det flaueste og kjipeste i hele verden å måtte finne på ting med Mamma :) Men jeg ser tilbake på det nå og setter pris på tiden vi tilbrakte sammen.

Når hun fyller 16 kan dere jo øvelseskjøre.

Dra på tur og spis en god middag en plass dere ikke pleier å spise.

Finne et kurs dere kan gå på sammen? Dans, matlaging, hobby

Kino

Shopping

Spa behandling

Er dere friluftsfolk? Hvis ja pakk et telt og annet og dra på fjelltur

Skrevet

Da jeg var 15 år tok mamma meg med på shopping, vi dro på teltturer, biltur (kjøre rundt i byen/nærområdet, høre på musikk og prate, kjøpe boller og litago på en bensinstasjon), lagde mat og så film eller bare prata, var med meg i stallen hvor jeg ga henne "ridetimer" selv om hun var livredd hester, fisketur, fjelltur, spilte spill (brettspill og konsoll).. ja.

Gjest Solsmil
Skrevet

Dette er et litt dyrt tips da, men da jeg var 15 (eller egentlig 16 da) dro moren min og jeg for første gang alene på tur sammen. Vi dro til london på shopping sammen, og det er blitt en tradisjon som vi gjør minst en gang hvert år (og vi drar til samme by hver gang). Jeg føler vi har fått enda mer kontakt etter vi begynte med dette, og nå som jeg har flyttet hjemmefra føler jeg at disse turene har ført til at vi har fått et mye bedre forhold. Men det avhenger jo selvsagt av økonomien.

• 1 måned senere...
Skrevet

Husker at min mor og jeg prøvde ut klatring når jeg var 14, var kjempe kjekt, men hun har høydeskrekk så det gikk ikke i lengden :) Etterpå prøvde vi oss på forskjellige ting, som pilates, fekting og kampsport! Fekting var kjekt, men det kjekkeste var kampsport! Vi prøvde oss på allslags forskjellige kampsporter før vi begynte med Capoeira, som er en fantastisk kjekk form for kampsport, der det brukes musikk og dans :) De fleste kampsport studioer gir gratis eller billige prøve timer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...