Gjest Anonym Skrevet 7. juli 2012 #1 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei! Jeg er en gutt på 14 år som lurer på et par ting... Selv synes jeg at det er fint å se på jenter med litt større pupper. Det er liksom noe mer å se på, føler jeg. Jeg må innrømme at hvis jeg ser en jente med veldig fin rumpe, fint ansikt osv.. Så blir jeg litt skuffet hvis jenta ikke har noe pupper. Hadde jeg kjent jenta.. Og hun hadde vært hyggelig å grei mot meg, så hadde ikke dette hatt noe som helst betydning.. Heller ikke om jenta ikke hadde vært den peneste jeg kjente.. Jeg bare lurer på om det er vanlig å ha helt greit store pupper når man er i 14 års alderen, eller om de fleste bruker BH innlegg for å få dem til å se større ut. Jeg har også lagt merke til at jenter med litt mindre pupper er mindre populære... Så jeg lurer på.. Er det vanlig at jenter på 14 år har pupper som er noe å snakke om, eller bruker de som har større pupper bare BH innlegg for å få dem til å se større ut.. ?Har ikke sett noen gjevnaldrene jenterbnakne enda.. Så jeg bare lurer. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. juli 2012 #2 Del Skrevet 7. juli 2012 Ok, du er 14 år..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slimda Skrevet 7. juli 2012 #3 Del Skrevet 7. juli 2012 Puppestørrelse på jenter er høyst individuelt, også når de kommer frem. Kjenner ei som hadde C-cup i en alder av 12, men vet også om noen som er A-cup godt over 20 år. Det finnes ikke noe universelt svar på dette. Men du får nyte synet av pupper, hvor enn du går. Det er deg vel unt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 7. juli 2012 #4 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, 14-åringer har ikke store pupper. Noen har mer enn andre, men det kan snu seg fort. Innlegg er nok meget populært blant jentene ja vil jeg tro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juli 2012 #5 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, 14-åringer har ikke store pupper. Noen har mer enn andre, men det kan snu seg fort. Innlegg er nok meget populært blant jentene ja vil jeg tro! Definer store pupper er du snill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Del Skrevet 7. juli 2012 De aller fleste jenter bruker BH med innlegg - Skandinavia er vel de landene hvor innleggsBH er selges mest av. De fleste av kvinnene du ser i aviser/blader(kjendiser etc) har tatt silikon, og har blitt stylet kraftig opp(også ved Photoshop). Antall kirurgiske operasjoner har også hatt en stor økning, så det er ganske mange der ute som ikke har utseende sitt 100% naturlig. Det er jo synd at jenter med store pupper blir "populære" fordi de har store pupper - synes du det er noe bra selv? Ville du følt det samme om det var slik at kun gutter med stor penis med populære? Jenter kommer jo også fortere i puberteten nå enn før, dermed er det endel som vokser ut pupper fortere. I tillegg veier tenåringer generelt mer nå enn før = større pupper. Du vil nok alltid synes pupper er flott, men de fleste lærer seg å sette pris på mange andre kvaliteter med alderen. Akkurat nå er det nok hormonene dine som ikke helt klarer styre seg Anonym poster: 78af58cb15a73916f3e3136cfbd4c5a9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2012 #7 Del Skrevet 7. juli 2012 Det går greit TS, du blir voksen til slutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 7. juli 2012 #8 Del Skrevet 7. juli 2012 Definer store pupper er du snill. Det er pupper som er såååå store! *viser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, 14-åringer har ikke store pupper. Jo, det er det mange som har. Men TS bør vente med å studere dem nærmere til han blir litt mer voksen for alderen. Anonym poster: e092605446598a4fee9546b11935bcce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #10 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 20. Har størrelse A75 og bruker ofte litt innlegg. Jeg er absolutt ikke mindre populær enn noen av mine venner som har større pupper enn meg. Kjæresten min er utrolig kjekk og smart, mens flere av mine venninner med svære pupper, ikke har kjæreste i det hele tatt. Dessuten kan man ikke bestemme hvilken størrelse man har på puppene sine. Anonym poster: 3cd8ab466801be98e2cfaaa257fca3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. juli 2012 #11 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg mente ikke at jeg selv synes jenter som har "større" pupper burde være mere populære... Jeg syntes man først og fremst skulle tenke på andre ting som god personlighet osv.. Mange av de som er mere populære på min skole er folk som jeg selv synes er idioter som bare prøver å få så mange Facebook venner og bli sammen med så mange som mulig.. Jeg vet at man ikke kan bestemme størrelsen på puppene sine, men som jeg skrev over her har ikke det noe og si så lenge jenta har en god personlighet.. Har jenta små pupper og oppfører seg som en idiot er det noe annet. Mange av mine venner bryr seg ikke om jenta er snill så lenge hun er pen, og sånn er overhode ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2012 #12 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, 14-åringer har ikke store pupper. Noen har mer enn andre, men det kan snu seg fort. Innlegg er nok meget populært blant jentene ja vil jeg tro! For noe tull! Min datter hadde str 70C da hun var 14, en venninne av henne hadde 70E, mens en 3. venninne hadde 60A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #13 Del Skrevet 7. juli 2012 For noe tull! Min datter hadde str 70C da hun var 14, en venninne av henne hadde 70E, mens en 3. venninne hadde 60A. 60A!?!? Herremingud, 60? Anonym poster: c1d65d704dce7fb64ccbd0e3cfe3f423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tutta Skrevet 7. juli 2012 #14 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er ihvertfall vanligere nå enn før med fjotisjenter som har store pupper. Snittvekta i befolkningen har jo gått opp, tenåringsjenter inkludert. Feit jente = feite store pupper 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2012 #15 Del Skrevet 7. juli 2012 60A!?!? Herremingud, 60? Anonym poster: c1d65d704dce7fb64ccbd0e3cfe3f423 Poenget var vel at bryster kommer i alle størrelser, også i den alderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 7. juli 2012 #16 Del Skrevet 7. juli 2012 Det kan lønne seg å vente til du er 18-20 før du blir skikkelig puppefiksert Da vil du se mange flere jenter/kvinner med større pupper. Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slimda Skrevet 7. juli 2012 #17 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor vente, _La Femme? ”Den skal tidlig krøkes som god krok skal bli”. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 7. juli 2012 #18 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor vente, _La Femme? ”Den skal tidlig krøkes som god krok skal bli”. Ja, det er sant. Det tenkte jeg ikke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helene Skrevet 7. juli 2012 #19 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har en nevø på 12 som aldri ble ferdig med å stirre på puppene mine. En dag ble jeg så lei av dette at jeg tok hendene hans, la dem over brystene og ba han kjenne på de og sa; "Nå når du har kjent på de og har funnet ut at dette bare er pupper så forventer jeg at du slutter å stirre på de noe mer". Siden har han aldri stirret noe mer. Synes dere jeg gikk over streken her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Susanne- Skrevet 7. juli 2012 #20 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, 14-åringer har ikke store pupper. Åjoda, hadde nesten like store pupper da jeg var 14 som nå. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå