Gjest Muslingen Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Jeg har funnet en nydelig kjole på nett, til den nette sum av kun 5900 kroner. Jeg digger den kjolen! Jeg bruker str 40, men kan få den tilsendt i en liten 44 for prøving. Er jo stort da, men jeg får iallefall sett den i virkeligheten. Hvis jeg skal ha en slik, er det 13 ukers leveringstid. Kjolen får jeg da månedsskiftet mai/juni. Jeg kan også dra til en brudesalong 5 timers kjøring herfra, og sikkert finne en kjole som er myyyye dyrere. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre gitt... Kom med "for og imot"-argumenter! 8)
Arwen Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 og når gifter du deg? Har du god tid er det jo bare å få den hjem på prøving, har du dårlig tid ville jeg dratt til en brudesalong.
Gjest Muslingen Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Aner ikke hvordan man legger inn link her.. Kjolen er iallefall på storstas.com. Modell 9022. Den er så flott!! Liker litt enkle kjoler. Jeg gifter meg 3 juli. Det står helt nederst....
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Hvis du kan få den hjem på prøving, er det slik at den selges privat? For da hadde jeg ikke betenkt meg, få den hjem på prøving, uten at du betaler annet enn litt depositum kanskje, for ellers tror jeg ikke du får kjolen ut av hodet.....
Arwen Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 http://storstas.com/9022.htm her er kjolen. blind i dag, så ikke datoen
Suzy Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Hvis du kan få den hjem på prøving, er det slik at den selges privat? For da hadde jeg ikke betenkt meg, få den hjem på prøving, uten at du betaler annet enn litt depositum kanskje, for ellers tror jeg ikke du får kjolen ut av hodet..... Enig!
Tari Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Kjempefin kjole. Jeg ville absolutt ha fått den hjem på prøving!
Aelwyn Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Go for it! :D Kjempeflott kjole det ja! :D
*Lene* Skrevet 11. februar 2004 #11 Skrevet 11. februar 2004 Men er kjolen du kan prøve i strl 44? Og du bruker 40? Da kommer du jo ikke til å få det rette inntrykket av kjolen vil jeg tro! Den kommer jo ikke til å sitte pent! Litt skeptisk var jeg deg. jeg ville foretrukket en brudesalong! Men lykke til uansett :-)
Tari Skrevet 11. februar 2004 #12 Skrevet 11. februar 2004 Du kan jo få hjelp av en venninne eller mor som har litt peiling på å sy, til å sette i nåler for å se hvordan kjolen vil sitte. Det er jo det de gjør i brudesalongene.
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #13 Skrevet 11. februar 2004 Hvis kjolen attpåtil er en liten str 44, og mange kjoler stemmer ikke med våre størrelser... Tror det kan gå fint jeg!
Marit Skrevet 11. februar 2004 #14 Skrevet 11. februar 2004 Jeg må opp en str. eller to i brudekjoler og heller sy inn i midjen. Da sitter dem penest på meg. Ville gått for å få den hjem på prøve jeg også vist jeg var deg. Var en fin kjole da :D
Peluche Skrevet 11. februar 2004 #15 Skrevet 11. februar 2004 Ville absolutt fått den hjem på prøving. Om du bruker 40 til vanlig kan det godt hende du må opp i 44 i enkelte brudekjoler, noen av dem er farlig små i størrelsene. Lykke til :D
Gjest MrsL Skrevet 11. februar 2004 #16 Skrevet 11. februar 2004 Ligna veldig på min jo :D :D Få den for prøving du så vet du om du vil ha den eller ikke. Er ikke noe artig å ha sett en kjole du liker, men ikke får fordi du ikke får prøvd den og må velge en annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå