Gå til innhold

Bli med gutter hjem fra byen når man bor hos foreldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene og er på ferie hjemme hos mamma og pappa i to måneder i sommer. Til vanlig bor jeg for meg selv i studiebyen. Drar en del på byen, og det hender jo at jeg blir med gutter hjem (sjelden sex da, bare koselig å sove med noen).

Men hva gjør man når man bor hos foreldrene? De vet jo at jeg er voksen, og at jeg sikkert holder på med gutter. Men jeg vil ikke at de skal skjønne det :sjenert:

Anonym poster: b91b3336f99150b4d517c67c656247bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du finne deg ett annet sted og bo for sommeren da om du ikke vil de skal vite at du driver å ligger over til ukjente menn...

Anonym poster: d03fb776a45aee0a7d774fcd51576b97

• Liker 3
Skrevet

Det er da bare å si at du sover et annet sted i natt. Du trenger ikke å utdype noe mer, og det har de strengt tatt ingenting med uansett.

• Liker 1
Skrevet

Når du er såpass gammel trenger du vel ikke å si noen ting?

Husker da jeg var 17-18, da avtalte jeg alibi med en venninne når jeg trengte det, men det var aldri nødvendig å bruke det for ingen merket at jeg ikke hadde vært hjemme om natten uansett. Så det er ikke sikkert dine heller får det med seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De får det definitivt med seg. Mamma følger jo med på om jeg kommer meg trygt hjem, og pappa henter meg som regel på byen :P

TS

• Liker 1
Skrevet

Har hatt samme "utfordring" i helger og ferier.Bur eit stykke lenger enn gåavstand frå uteplassane. Men har bare sagt før eg drar ut at vist det passer slik så overnatter eg hos ei venninnge/kammerat, uten å sei noko om kven. Vist dei forventer at eg skal komme heim så sender eg bare ei tekstmelding at eg har overnattingsplass/ kjem heim neste dag, slik at dei slipper bekymre seg.

Eg er meir enn gammel nok til å gjere som eg vil uten at mine foreldre skal vite kva eg holder på med. Men dei tenker jo sitt innimellom, og eg liker best at dei trur eg bare sover hos ei venninne :-) Og så synest eg jo det er eit minimum å sørge for at dei ikkje bekymrer seg uten grunn, når eg er på besøk...

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta en pause fra å bli med mannfolk hjem? Heller fokusere på venner og familie du har der :) Det hadde jeg gjort i din situasjon.

Anonym poster: 951106368d2be517bdd212be297a8b32

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Du skriver melding: 'Drar på nach med *insert navn til god venninne*. Bare legg dere :)'

• Liker 4
Skrevet

(sjelden sex da, bare koselig å sove med noen).

Hehe, saklig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, saklig.

Hehe vet det høres lite troverdig ut. Men er faktisk 25 år og har hatt sex 3 ganger:p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bodde selv hjemme til jeg var 21, og har også blitt med folk hjem fra byen når jeg har vært på ferie hos foreldrene mine tidligere. Jeg sendte bare en melding og sa jeg lå over hos en kamerat eller venninne.

Anonym poster: b527c9020c8621b465b002f6605a5d88

AnonymBruker
Skrevet

Si du sover over hos en vennine?

Anonym poster: 0fae16e153b24d4697b2fd42927d89ea

• Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet

Har akkurat det samma problemet. Synes du skal ta en pause fra "jakten"

Sykt flaut å ta med seg menn hjem til mor og far, been there done that! Anbefales ikke!

Den som venter' venter ikke forgjeves;)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe vet det høres lite troverdig ut. Men er faktisk 25 år og har hatt sex 3 ganger:p

Er vel koselig å sovei sin egen seng hjemme hos foreldre også? Du er på besøk, legg fra deg tanken på å bli med noen hjem "bare" for å sove.

Anonym poster: 9a152e39ba761be1a161f005b08d1391

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...