Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som kan stoppe blod ved å lese noe fra bibelen? Kunne tenkt meg å lære meg det, men har ikke peiling på hvordan. Noen som vet hvordan man kan lære slikt??

Anonym poster: a03c5ee404e6ff6cdb40a28581ac798e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil heller anbefale deg å melde deg på et førstehjelpskurs.

Anonym poster: e7575a641cc7c3a0cdd656ec7de611b4

• Liker 28
Skrevet

Noen av dere som kan stoppe blod ved å lese noe fra bibelen? Kunne tenkt meg å lære meg det, men har ikke peiling på hvordan. Noen som vet hvordan man kan lære slikt??

Dette er ikke mulig. Sår som blør stopper bare å blø når kroppen har stengt hullet. Vi kan stoppe blodlekasje ved å plastre, sy eller på andre måter dekke til såret.

Ingen bok kan stoppe blødning, med mindre du river ut arkene og legger det over såret.

• Liker 11
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ikke alle kan stoppe blod. Du kan lære blodvers og lese det til du kolapser. Om du ikke har kreftene vill det ikke virke. Anbefaler deg å lese Vinja boka om du virkelig ønsker å vite mer. Dette er skrifter hentet fra ei svartebok funnet under gulvet i Vinje kirke. Har sett blod blitt stoppet. Som regel går kreftene i en familie fra far til elsdte, datter og mor til eldste sønn. Andre kan ha kreftene i seg uten at denne regelen gjelder, men de har ofte kunnet dette spontant fra de var barn.

Skrevet

Jeg hadde en "gammelonkel" som hadde denne evnen.

Da faren min var yngre, var han ute i skogen sammen med broren sin for å kjøre tømmer (eller noe sånt). Broren hans fikk ved et uhell foten under traktorhjulet, og den ene tåa hans falt av. Det blødde så mye at pappa ringte "gammelonkelen" min, og rett etterpå stoppet blodet! Nifst...

Gammelonkelen min sa alltid at han skulle lære bort denne evnen til noen før han døde, men han døde så brått at han ikke fikk tid. Synd... :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Da faren min var yngre, var han ute i skogen sammen med broren sin for å kjøre tømmer (eller noe sånt). Broren hans fikk ved et uhell foten under traktorhjulet, og den ene tåa hans falt av. Det blødde så mye at pappa ringte "gammelonkelen" min, og rett etterpå stoppet blodet! Nifst...

Gammelonkelen min sa alltid at han skulle lære bort denne evnen til noen før han døde, men han døde så brått at han ikke fikk tid. Synd... :sukk:

Dette ubegripelige fenomenet har jeg også opplevd.

Skrevet

Kjenner også en fyr som kan stoppe blod.

Hadde et skikkelig kutt i leggen en gang og han mumlet noe før det bare plutselig stoppet å blø.

Han er ikke kristen og brukte ikke bibelen, men han lærte det av en slektning som var same. De lærer det visst heller ikke til hvem som helst, men er opptatte av å ha det innenfor familien og at en person i hver generasjon lærer det.

Finnes visst mange måter å gjøre det på også

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke blør altfor mye er trikset bare å lese lenge nok, så vil det slutte. Har du flaks slutter det etter en kort stund, da virker det ekstra imponerende.

Anonym poster: 68c84e67c0f24479b38a7b29c7e4d721

• Liker 6
Gjest Quake
Skrevet

Kjenner også en fyr som kan stoppe blod.

Hadde et skikkelig kutt i leggen en gang og han mumlet noe før det bare plutselig stoppet å blø.

Han er ikke kristen og brukte ikke bibelen, men han lærte det av en slektning som var same. De lærer det visst heller ikke til hvem som helst, men er opptatte av å ha det innenfor familien og at en person i hver generasjon lærer det.

Finnes visst mange måter å gjøre det på også

Ting som dette som overbeviser meg at det bare er vissvass.

De vil bare lære det til en og en person? Hvorfor? Hva er vitsen?

Tenk så mange liv de kunne reddet om flere fikk lære det, men jaja...egoismen lenge leve.

• Liker 3
Skrevet

har dere noen ganger sett en million kroner? sånn helt på ordentlig???

- jaha, betyr det så at en million kroner ikke finnes???

• Liker 2
Skrevet

Ja, kjenner noen som kan det, men har inntrykk av at dette ikke er en teknikk man kan lære seg. Det er en gave noen har, noen får og noen kan arve.

Helt vanlig i mitt lokalsamfunn, "alle" kjenner noen som kan det, men ingen snakker om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg kjenner folk som kan. Noen har evner til dette (lært)

Anonym poster: 0ae9f1036c1ce9f4f4cfbcafea54d44e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg kjenner folk som kan. Noen har evner til dette (lært)

Anonym poster: 0ae9f1036c1ce9f4f4cfbcafea54d44e

Gjest Quake
Skrevet

- jaha, betyr det så at en million kroner ikke finnes???

Jeg har.

• Liker 2
Skrevet

Ting som dette som overbeviser meg at det bare er vissvass.

De vil bare lære det til en og en person? Hvorfor? Hva er vitsen?

Tenk så mange liv de kunne reddet om flere fikk lære det, men jaja...egoismen lenge leve.

Det er jo gjerne slik det har vært med alt i gamle dager.

Gode oppskrifter, små triks i hverdagen osv, ja det læres gjerne videre til en annen i neste generasjon. Gjerne eldste sønn eller datter.

Det samme gjelder vel her også vil jeg tro

• Liker 1
Skrevet

Jeg har.

ja, det er ofte sånn... da kan jeg si: men jeg har hørt om noen som har sett det på ordentlig, så da må det jo finnes :-)

nemlig..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett én krone. Jeg har sett at jeg kan legge sammen ti énkronere og få ti kroner. Følgelig kan jeg legge sammen en million enkronere og få en million kroner. (Eller tusen tusenlapper er kanskje mer praktisk). Her snakker du om noe som faktisk finnes, som kun varierer i kvantitet... det er noe helt annet enn å snakke om noe som faktisk ikke finnes i det hele tatt.

Anonym poster: f5f3e5b2d49c884f9801aabfad343336

• Liker 6
Skrevet

Jeg har sett én krone. Jeg har sett at jeg kan legge sammen ti énkronere og få ti kroner. Følgelig kan jeg legge sammen en million enkronere og få en million kroner. (Eller tusen tusenlapper er kanskje mer praktisk). Her snakker du om noe som faktisk finnes, som kun varierer i kvantitet... det er noe helt annet enn å snakke om noe som faktisk ikke finnes i det hele tatt.

Anonym poster: f5f3e5b2d49c884f9801aabfad343336

jo, men jeg har hørt at noen har sett en hel milion... og bekreftet at det finnes.

Noen har bekreftet at de selv har vært vitne til, eller opplevd at blod ble stoppet ved hjelp av lesing. Det holder for meg, selv om jeg ikke har sett det selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...