Gå til innhold

Knær som knekker i trapper

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva gjør man med knær som knekker/lager skrapelyder når man går i trapper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det vondt?

Hvis så, ta kontakt med en lege eller fysioterapeut som har grei på knær. Anbefaler selv her i Oslo www.nimi.no

Hvis det ikke gjør vondt, vel... det kan jo utmerket godt være plagsomt for det... og da også, ta kontakt med lege.

Skrevet
hva gjør man med knær som knekker/lager skrapelyder når man går i trapper?

Kan være menisk, eller andre ulumskheter som leddbånd/korsbånd?? Jeg har slike klikkelyder også. Jeg har kronisk betennelse i fremre korsbånd

Skrevet

Er plaget med kne som "knekker" når eg går i trapper.

Og når eg belaster det eine kneet! Har hatt dette i 3-4 veker nå!

Hva skal eg gjøre? Har du hatt samme problem? :(

Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet! Fikk vansker med knærne etter en eneste joggetur for 4-5 år siden. Hadde ikke trent, og overbelastet knærne på en tøff tur på 40 minutter uten å stoppe. Oppoverbakker på asfalt og full pakke... Kunne nesten ikke gå på en måned etterpå!

Venner og bekjente mener det kan være menisken, og at jeg bør få tatt røntgen av knærne mine. Kjenner flere som har gjort dette, og det er kjapt og greit. Må kanskje somle meg til å mase litt på legen vedr. dette.

Skrevet

Begge mine knær knirker og knekker, men etter hva fysioterapauten jeg snakket med, så var det ikke noe "farlig"/uvanlig eller noe å gjøre med - i allefall dersom det ikke var vondt.

Han mente at det var ingen grunn til å gå til lege med det, for det var 98% sikkert ingenting.

At det er ubehagelig kan så være, men så lenge det ikke er vondt så skal vi ikke bekymre oss.

Jeg fikk høre at "alle" opplevde at knærne knirker og knekker noen perioder av livet - utrent eller ikke.

Jeg vet ikke neo mer enn dette som jeg fikk høre (og egne erfaringer da), men er du usikker så er det jo bare å snakke med legen.

*klem*

Skrevet

Ta en tur til lege og få henvisning til røntgen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...