AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg følger ikke så mye med på TV og film og sånn, men i det siste har jeg snakket med litt jenter på Sukker.no. Og der snakket jeg med en som har samme profilbilde som dette Visstnok en kjendis, Haley Ramm. Og hun virket keen på å møte. Så nå har jeg blitt lurt. Men jeg lurer på hvem som gjør sånne ting. Kriminelle? Anonym poster: 6693053b7cc70522097866e61333e140 Anonym poster: 6693053b7cc70522097866e61333e140
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Du kan vel merke profilen som "fake/ufin"? Eventuelt sende melding til sukkeradm.folkene? Dårlig gjort å lure deg forresten. Anonym poster: 3b2ee5f21fb7482402d9ca447796ae3a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Du snakker nok med Haley Ramm, you lucky ****er. Anonym poster: b964732b7e398bbc712ee6f919d2b07e 1
Gjest Anna.S Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Det er derfor jeg vil ha en ekte-stempling på nettdatingsider. Ikke bare sånn sjekket at email stemmer, men at man faktisk vet at den man snakker med som har et slikt stempel er ekte fordi administrasjonen har kontaktet den personen og snakket med den via telefon eller også møtt de i virkeligheten (hvis de er en del av rådgivningstjenesten) Det er ikke bare de med kjendissbilder som lurer, også de med normale bilder de har stjålet fra andre. De bruker det som tidsfordriv for å ikke ta tak i problmene sine.
Gjest Tidssone Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Jeg synes trådstarter skal legge ut bilde av seg selv også. Det hadde vært moro å se hva han kunne by på, når han tenkte han hadde sjans på en dame som dette.
Gjest Lurifix Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Det er justice league som møter opp når du planlegger en poke and flee
Gjest Quake Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Det er derfor jeg vil ha en ekte-stempling på nettdatingsider. Ikke bare sånn sjekket at email stemmer, men at man faktisk vet at den man snakker med som har et slikt stempel er ekte fordi administrasjonen har kontaktet den personen og snakket med den via telefon eller også møtt de i virkeligheten (hvis de er en del av rådgivningstjenesten) Det er ikke bare de med kjendissbilder som lurer, også de med normale bilder de har stjålet fra andre. De bruker det som tidsfordriv for å ikke ta tak i problmene sine. er det ikke enklere å bare be de sende inn ett bilde hvor de skriver på ett ark ellerno navn og brukernavn for å bevise at de er hvem de er? ser det er mange sider som bruker det.
Gjest Anna.S Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 er det ikke enklere å bare be de sende inn ett bilde hvor de skriver på ett ark ellerno navn og brukernavn for å bevise at de er hvem de er? ser det er mange sider som bruker det. Ha aldri sett sider som man kan gjøre dette, uansett så blir jo det bare et ark man bekrefter at man er den man later som at man er.. Jeg har en veninne som ble lurt av en mann i 6 måneder, og han hadde knabbet så mange bilder og levd seg sånn inn i løgnen sin at til og med skeptiske meg gikk på det. Vi fant til slutt han som han hadde knabbet bildene av. En svensk artist som ikke var kjempekjent enda. For at jeg skal vite at noen er ekte må det være noen jeg kjenner som har møtt han, eller han har blitt avbildet i media eller noe sånn at jeg vet det er han når jeg treffer han. De som aldri vil treffes er som regel fake, men jeg har til og med møtt en som ikke ligna på bildene. Han hadde tatt bilder fra en han synes ligna men var litt penere.. >Hva trodde han? At hans fantastiske personlighet skulle lyse igjennom og gjøre at jeg ignorerte det faktum at han hadde latet som om han var penere enn han var?
Gjest Anna.S Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Jeg synes trådstarter skal legge ut bilde av seg selv også. Det hadde vært moro å se hva han kunne by på, når han tenkte han hadde sjans på en dame som dette. Det synes jeg var en glimrende ide!!! :D
Gjest Quake Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Problemet med å ringe er jo at du får ikke sett hvordan de ser ut, så de kan jo lyve så det renner av de de også. Å møte hver bruker som melder seg på din tjeneste blir kanskje vanskelig det også, om de er langt unna. Ikke alle som kan fly ned til oslo eller hvor du enn er for å bekrefte at de er hvem de er. Evt så må du ha en "agent" på hvert sted i norge. Med arket så kan man hvertfall holde det oppe ved ansiktet, så får du sett at personen som har lagt inn bildet også er personen som holder arket med nicket sitt på. bangme.net har for eksempel bruk av det...så du kan jo se der hvordan det funker.
Gjest Anna.S Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 Problemet med å ringe er jo at du får ikke sett hvordan de ser ut, så de kan jo lyve så det renner av de de også. Å møte hver bruker som melder seg på din tjeneste blir kanskje vanskelig det også, om de er langt unna. Ikke alle som kan fly ned til oslo eller hvor du enn er for å bekrefte at de er hvem de er. Evt så må du ha en "agent" på hvert sted i norge. Med arket så kan man hvertfall holde det oppe ved ansiktet, så får du sett at personen som har lagt inn bildet også er personen som holder arket med nicket sitt på. bangme.net har for eksempel bruk av det...så du kan jo se der hvordan det funker. Å ja når skjønnte jeg det. At de faktisk tar et bilde av seg selv med et ark og sender inn.. Skal sjekke den siden du nevnet og se på det, takk for tips Hvis jeg får det som jeg vil, skal det være en tilbakemelding funksjon på brukere for brukerne som de kan benytte seg av etter date og også hvis de mistenker at en person er fake. Ikke sånn "rapporter" som de fleste har, men en funskjon som en gjestebok nesten som er offentlig. Hvis man ikke er enig med det noen har sagt om en må man på en måte bevise det. Tror folk vil være litt mer seriøse når de treffer noen da
Gjest Anna.S Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Og vi skal ha agenter i de store største byen, er planen. For de skal stå for treffene offline som skal være der også
Yme Skrevet 7. juli 2012 #13 Skrevet 7. juli 2012 Jeg synes trådstarter skal legge ut bilde av seg selv også. Det hadde vært moro å se hva han kunne by på, når han tenkte han hadde sjans på en dame som dette. Fordi det er umulig å finne pene jenter som ikke er overfladiske?
Gjest Tidssone Skrevet 7. juli 2012 #14 Skrevet 7. juli 2012 Fordi det er umulig å finne pene jenter som ikke er overfladiske? Neida. På grunn av all debatten fra menn som ikke får svar fra damer på nett, fordi prinsessesyndromet er regjerende.
Yme Skrevet 7. juli 2012 #15 Skrevet 7. juli 2012 Neida. På grunn av all debatten fra menn som ikke får svar fra damer på nett, fordi prinsessesyndromet er regjerende. Jeg gjorde et forsøk på det der en gang... Jeg har fått sirka 5 svar på min profil, som jeg har hatt i noen år nå. Etter en stund, gjorde jeg en bitteliten forandring på profilen, som økte suksessen drastisk... Jeg satt opp årslønna mi fra "lav" til "høy". Hva skal man tro om det? Det var da jeg fant ut at nettdating er fullstendig idiotisk.
Gjest Tidssone Skrevet 7. juli 2012 #16 Skrevet 7. juli 2012 Jeg gjorde et forsøk på det der en gang... Jeg har fått sirka 5 svar på min profil, som jeg har hatt i noen år nå. Etter en stund, gjorde jeg en bitteliten forandring på profilen, som økte suksessen drastisk... Jeg satt opp årslønna mi fra "lav" til "høy". Hva skal man tro om det? Det var da jeg fant ut at nettdating er fullstendig idiotisk. Klart nettdating kan virke idiotisk.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #17 Skrevet 7. juli 2012 Jeg synes trådstarter skal legge ut bilde av seg selv også. Det hadde vært moro å se hva han kunne by på, når han tenkte han hadde sjans på en dame som dette. Man er ikke mer pen bare fordi man er kjendis. Jeg er mer enn kjekk nok for hun her. Anonym poster: 6693053b7cc70522097866e61333e140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå