Gjest Carmelita Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Samboreren og jeg vurderer å skaffe oss Golden. Kan noen anbefale gode oppdrettere, og hvilke som ikke er gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan du ikke kontakte Norsk Kenneklubb ? De skulle vel være vel vitende om slikt skulle jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita ikke innlogget Skrevet 17. februar 2004 #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Joda, tenkte bare at noen her har konkrete råd og erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 17. februar 2004 #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Ei vennine av meg har kjøpt Golden R av ei som driver i Nittedal ( Akershus ) Så langt ( hunden er 1 år ) virker det veldig bra, oppdretter er seriøs og flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi kjøpte vår Golden Retriever-gutt på Trøgstad utenfor oslo... Kennel Cariena... Kan anbefale dem hvis de fortsatt driver.. Gutten vår er snart 3 år, er røntget AA og HD fri... Han har vært frisk som en fisk, eller var det hund, helt siden vi fikk han... Godt lynne og veldig fin familiehund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #6 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi kom forresten i kontakt med dem via Norsk Retriever klubb. De har godkjente kenneler med valpelister på sidene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2004 #7 Del Skrevet 22. februar 2004 Her er en oppdretter enda en oppdretter mer golden oppdrett for å nevne noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 Ligg langt unna Willemo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2004 #9 Del Skrevet 22. februar 2004 Ligg langt unna Willemo! Da har jeg fjernet linken til dem. Regner med at du har en god grunn for å advare, og da tenkte jeg at det var like greit å fjerne linken til dem. Er likevel nyskjerrig. Hvorfor bør en holde seg unna dem? :-? Jeg har selv lyst på en Golden en gang i fremtiden. Jeg er oppvokst blant denne hunderasen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 23. februar 2004 #10 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har funnet mange oppdrettere selv, tenkte mer om noen hadde konkrete tips om hvor det er bra og dårlig, eks Willemo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. februar 2004 #11 Del Skrevet 23. februar 2004 La meg ta den offentlige delen av min begrunnelse til å ikke anbefale Willemo: har du funnet noen av deres valpekull på valpelista til Norsk Retrieverklubb? Nei, regna med det, ja. Jeg har ikke sett valpelista på mange måneder jeg altså - og allikevel så vet jeg av en eller annen grunn at de ikke er der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. februar 2004 #12 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har funnet mange oppdrettere selv, tenkte mer om noen hadde konkrete tips om hvor det er bra og dårlig, eks Willemo. Nevn oppderetterne, slik at vi har noe å vurdere da... Huff, nå må jeg sjekke valpelista. Nabohunden har akkurat blitt far til mange valper etter hva jeg er fortalt! Nei, jeg skal ikke se på dem (for det er halvsøstra til min gullunge som er mor til valpene...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå