Gå til innhold

Fra 0 til 5 armhevinger

Anbefalte innlegg

Gjest villrev
Skrevet

Hvor lang tid vil det ta for meg å klare å ta 5 armhevinger? jeg klarer ingen armhevinger nå. Hvordan bør jeg trene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

prøve det frem vær dag press press press! så nokk vilje 2 uker

Anonym poster: e2618aa582de72a42d6d7f36fba0529a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid det vil ta er svært vanskelig å si. En måte å begynne er å ha hendene plassert høyere enn føttene. F.eks. ha hendene på en bordkant og føttene i bakken. Om du virkelig er svak kan du ta dem mot en vegg. Hendene i veggen, føttene i gulvet. Jo høyere du har hendene i forhold til tærene jo lettere er det. Så kan du ta hendene lavere og lavere ned jo sterkere du blir.

IKKE kjør knærene i bakken varianten. Dette er en tulleøvelse som ikke styrker de samme musklene som vanlige armhevinger, blant annet vil du trene kjernemuskulaturen langt mindre her. Ta vanlige strake armhev, på tær og hender.

Anonym poster: ecc0a252375956e7bd6b6d2354c07d9f

• Liker 1
Skrevet

IKKE kjør knærene i bakken varianten. Dette er en tulleøvelse som ikke styrker de samme musklene som vanlige armhevinger, blant annet vil du trene kjernemuskulaturen langt mindre her. Ta vanlige strake armhev, på tær og hender.

Anonym poster: ecc0a252375956e7bd6b6d2354c07d9f

Skriver under på den.

Jeg har gått fra 0 til 12 armhevinger på noen måneder. Har trent mye benkpress og brystøvelser med manualer, før jeg prøvde meg på armhevinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...