kristin1901 Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Okei. Dette er et klassisk dilemma , nå har jeg også kommet utfor det. For noen år siden,da jeg studerte i byen, så så jeg en vakker mann på t-banen hver morgen.. vi snakket aldri, men så på hverandre ofte. Nå, 2 år senere, får vi kontakt igjennom facebook, og vi treffes. jeg blir med hjem til han, vi snakker masse og ser på en film etterpå. Han er utrolig min type, jeg blir ganske betatt. =) og etter en stund er jeg halvveis avkledd i sofaen. Så sier han til meg, snill som han er, at om jeg er ute etter noe mer seriøst, så burde jeg ikke ligge med han. fordi han ville ikke at jeg skulle ligge med han hvis jeg ville noe mer, han selv vil bare ha en sexpartner og er ikke klar for noe forhold med noen. Såå jeg sa at jeg kunne ta han i munnen, da knytter jeg meg ikke så mye. men at jeg ellers knytter meg til de jeg ligger med. Etterpå ble vi enige om å ikke treffes mer pga. at vi kanskje er ute etter litt forskjellige ting. men, at vi kunne si her til hverandre hvis vi møttes tilfeldig dette skjedde altså for 3 dager siden.. i dag skulle jeg inn på et utested med en veninne for å låne toalettet. og rett ved der vi skal så sitter han. Og jeg merker at jeg blir helt sugd inn i øynene. vi snakker litt. Jeg er en jente som har ganske høy selvtillit, jeg vet at jeg er intelligent og vakker og artig og kreativ.. så jeg tenker at om han bare blir bedre kjent med meg så vil han bli mer interessert. Jeg sendte han en melding etterpå og inviterte han til meg neste uke, fordi jeg uansett savner å kjenne en mann rundt meg osv. planen min er å ligge med han og kose og snakke litt mer, et par ganger til, også se om han blir interessert i meg også. er det for risikabelt for hjertet mitt, eller kan det fungere ? høres dette helt dumt ut ? jeg tenker å gjennomføre planen min,men er også redd for å få ordenlige følelser for han etterhvert men at det ikke blir gjensidig. jeg kan jo alltids prøve , og når ( sannsynlighvis skjer det) jeg begynner å tenke på han mye og sånt, så kan jeg holde litt avstand og se hvordan han reagerer.. ja, jeg risikerer å såre meg selv, men jeg tenker at den som intet våger intet vinner ! finnes jo " pulevenner " som har blitt sammen senere
Mr.Dean Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Han var jo veldig ærlig, med en gang. Jeg tror nok dette kan bli risikabelt. Han vil ikke noe mer, det har han sagt, mest for å skåne deg. Det at du vil prøve å forføre han, er vel helt greit. Men du må være klar over risikoen ihvertfall!
Testosteron Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Du skriver at "han selv vil bare ha en sexpartner og er ikke klar for noe forhold med noen." Du tar en stor sjanse ved å velge å falle for ham.
Cata Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Han vil ikke ha noe mer. Når menn gir klar beskjed, så mener de det som regel.
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Trenger innspill hva burde jeg gjøre nå.. Kjør på, men som de andre har sagt så vær klar for at du kan bli såret. Og ihvertfall ikke skyv skylden over på fyren for dette er din egen "feil" om det går rett vest.
athon Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Ja, hold deg unna om du trur at du kommer til å bli såra. Eller velg å akseptere det han har sagt.
Gjest Mog Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Du bør sette pris på at han er helt ærlig før dere satt i gang. Som de andre sier, så bør du være oppmerksom at dette kan skjære seg. Hva med å bli kjent med han litt bedre før du vurderer dine planer om å forføre han? Om han er åpen for det så kan du jo også "fiske" litt for å finne ut litt om hvorfor han på nåværende tidspunkt ikke er klar for et nytt forhold? Til slutt så kan det også tenkes at han føler det slik at du utnytter han ved å forføre han. Sånt synes ikke jeg er veldig snilt å gjøre.
Gjest "gjest" Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Jeg ville gitt blanke i å ta ham i munnen etter den reglen der, for å si det sånn. Endret 7. juli 2012 av "gjest"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå