Gå til innhold

Skoleball for 6. - og 7. klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med i festkomiteen.

Min jobb er bl.a. å lage og sende ut invitasjonene. Jeg har kopi av de 3 siste som er sendt ut, og de er litt kjedelige. Så jeg trenger tips til teksten på invitasjonen, og har andre hatt denne jobben før så tar jeg imot all input med glede. Bør stå at det er matservering, tale fra rektor, polynese til salen etter middag, dans, ????)

- Det skal serveres middag.

Har noen et tips som ikke er dyrt, har ikke lyst til å følge tradisjon med 1/2 kylling og ris/saus.

Hjelp meg med dette, dere oppfinnsomme og dyktige damer, her på KG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

64 stk som har lest og ingen som har forslag??

(Måtte bare dra denne litt opp igjen)

I dag skal innbydelsen være ferdig. Kom med tips da dere, jeg er så blank på dette området...

Skrevet

Kan du få hjelp av barnet ditt? De vet jo ofte hva som er kult og ei. Kylling hørtes kjedelig ut. Hva med kinesisk/gryterett/chili con carne/pizza?

Skrevet

Tacobuffet i en slik sammenheng er glimrende. Da kan alle finne noe de kan spise.

Erfaring tilsier at jentene spiser særdeles lite på slike arrangementer.

6. og 7- klassinger har ikke begynt å drikke alkohol enda så alkoholfrie drinker med kule farger i kule glass er veldig populært.

Som andre her påpeker spør noen av barna selv hva de mener er fine invitasjoner.

Jeg går ut fra at det skal betales en egenandel, så det bør jo stå hva som er inkludert i prisen som mat, drikke og musikk ved levende band eller dj eller hva dere skal ha.

Det bør opplyses om hva som eventuelt er å få kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...