Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal lage en hjemmeside og har fått litt start hjelp av ei vennine, men så krasjet maskinen min og jeg må starte på nytt ( uten hjelp denne gangen )

Jeg har Windows XP og ikke all verdens data kunnskaper. Jeg har hjemmeside gjennom Telenor men vil ikke brukde dem sitt redskap for hjemmesideredigering.

Min vennine sa at jeg kunne redigere / lage hjemmesiden gjennom Word om jeg ville dette ( jeg vil helst unngå å html, da jeg synes det er så mye og vanskelig ). Er det andre steder jeg kan redigere/lage hjemmesiden ?

Har hørt snakk om frontpage og Dreamw... , hva koster disse og hvordan fungerer de ?

Noen tips til en grei og enkel ftp ( overføringsprogram ) jeg kan bruke ?

Andre tips til en nybegynner ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Todelt svar: Først retta opp ei misforståing: HTML er ikkje så vanskeleg. Greier du å identifisere kva som er bilete, avsnitt, overskrift osv. er du godt på veg. Så kan du bruke CSS for å seia korleis ting skal sjå ut og utforming/plassering av dei. Det tek ikkje lange tida å læra seg nok til å laga enkle (men likefullt stilige) sider.

Vil du starte med å lage meir avanserte sider, blir det jo meir komplekst - men det gjeld om du brukar verktøy òg: Du må læra deg korleis dei fungerer før du får gode resultat.

Del 2:

Dreamweaver vert ofte sett på som det beste verktøyet for å laga websider - men det kostar. Adobe GoLive og MS Frontpage har vel kjempa om andreplassen - Frontpage har lenge hatt ord på seg for å vera lite effektiv og laga mindre bra kode (dvs. lettare å skape problm i nettlesarar.) Er rimelegare enn Dreamweaver, krev støtte av webhotell for å kunna bruka FP Extensions (Telenor støttar det ikkje)

Får du tak i det så er jo DW absolutt å anbefala, men eg vil ikkje råda deg til å kjøpa nokre av dei tre nemnde programma til å byrja med. Det finst gode gratis alternativ.

Lastar du ned Mozilla, så har den ein HTML-editor som får bra kritikk. I tillegg så får du ein god, up-to-date nettlesar (betre enn IE) i tillegg ;)

www.mozilla.org

Du kan òg sjå litt på http://tucows.online.no og sjå kva editorar du kan laste ned derifrå - mange ulike til varierande prisar (gratis og oppover) og rangert (0-5 stjerner. Eller kyr, er det vel.)

FTP-klientar kan du òg finne på Tucows. Sjølv likar eg godt WS_Ftp, men du kan òg bruka nettlasaren din; berre bruk adressa ftp://ftp.home.online.no/~brukar (eller kva no adresse det er - det veit du jo sjølv. Eg er sannleg ikkje sikker lengre - stemmer dette? Jo, kom inn på meg sjølv, i alle fall ;))

UNNGÅ: MS Word er enkel og grei å bruka, og kan lagra som HTML. Hah! As if. Koden den lagar er horribel og komplett uforståeleg. Unngå Word til alt som har med HTML å gjera.

Skrevet

HTML er ikke så vanskelig å lære seg!

Har sendt deg en pm med link til en god side som en venninne av meg har laget, der finner du "alt" du trenger å vite om HTML.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...