Gjest Nervøs... Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Jeg er en jente som har gått på p-piller i flere år. For en tid siden skulle jeg på ferie i 14 dager, akkuratt mens jeg hadde mensen..... Om jeg hadde utsatt den en uke (bruker trionetta) ville jeg fortsatt fått mensen mens jeg var der nede, drefor skulle jeg være smart, og sluttet med pillene en uke før....... Slik at jeg fikk mensen før jeg dro.... Nå har jeg fått litt angst, og synes kroppen er rar... Var "støl" i magen og hadde udefinerbare magesmerter i tiden etterpå. Var det det "ordentlige" eggløsningen jeg hadde eller?? Fikk følsen av at det var en baby som festet seg til kroppen (jeg er veldig dramatisk anlagt).... Har fortsatt en "rar" følelse i kroppen... Er det teoretisk mulig at jeg kan ha blitt gravid??
Tusenfryd Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Hvis du ikke følger bruksanvisningen når det gjelder p-piller, så kan du bli gravid, ja. Beste måten å finne ut av dette på, er å ta en test.
zmurfette Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Du kan godt slutte på Trionetta noen dager før du egentlig skal så lenge du begynner igjen etter en ukes opphold. Men en uke...da vil jeg nok tro at det teoretisk sett er mulig at du er gravid, ja...
Gjest Virvel Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Kunne du ikke bare ha fortsatt på neste pillebrett, og rett og slett hoppet over en menstruasjon? Det er ikke farlig å gjøre det en gang i blant. Nå er det jo uansett for sent, så ta en test.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå