Gå til innhold

Om du måtte velge en bruker du måtte hatt ONS med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult å se hva folk svarer...

tror jeg sier Bandit :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest norah
Skrevet

En ONS sier du?

Med tanke på at mitt krav er at fyren må være over 30 så har vi jo et begrenset utvalg ;)

Den fyren jeg lettest hadde lurt med meg hjem er ikke lengre på KG - så da må jeg være litt kreativ.

Jeg tar (nesten) hvem som helst av mannfolka som er over 30 og under 50, ikke setter på Sexual Healing av Marvin Gaye, har festlig humor - passelig skitten fantasi - og som takler en MMK :nigo:

Kvinner går under de samme kriteriene, bortsett fra at jeg kan være litt fleksibel på alder i visse tilfeller.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde hatt en ONS med Flanør. Bare for å se om han faktisk hadde gitt meg frokost dagen etter og spandert taxi på meg hjem ;)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Kult å se hva folk svarer...

tror jeg sier Bandit :)

Jøss... nå ble jeg positivt overrasket! Og ganske så nysgjerrig... :rodmer:

Skrevet

Det må bli Katten det. :sjenert:

Skrevet (endret)

Det må bli "gale" Yme...

Endret av ThePink
  • Liker 7
Skrevet

Jeg tror det må bli Yme for min del og. :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg gift da, men hadde jeg vært fri og singel så tror jeg det ville blitt Bandit:-)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Gia. Jeg ser for meg at han ville satt meg i en chesterfieldsofa og lest erotiske dikt høyt for meg mens han røkte pipe, og så hadde han meget respektfullt ligget med meg, og etterpå hadde han humret og spurt om jeg ville ha litt vin og en dusj og sove over, eller om han skulle ringe en taxi for meg :rodmer:

• Liker 8
Gjest Bandit
Skrevet

Nå er jeg gift da, men hadde jeg vært fri og singel så tror jeg det ville blitt Bandit:-)

Curses... slemme mannen som allerede har kapret deg... :rodmer:

Skrevet

Curses... slemme mannen som allerede har kapret deg... :rodmer:

Hi-Hi; han sier selv han er en meget heldig mann! (nå høres jeg nok litt selvskrytende ut, og det mener jeg ikke, men han sier så selv!)

Gjest Bandit
Skrevet

Hi-Hi; han sier selv han er en meget heldig mann! (nå høres jeg nok litt selvskrytende ut, og det mener jeg ikke, men han sier så selv!)

Han er nok det etter det jeg har sett og lest her inne... :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt et ONS i hele mitt liv jeg (trodde først det var en forkortelse for onsdag), så det hadde jeg ikke turt. :huh:

Men om jeg MÅTTE velge, så hadde jeg nok blitt nødt til å velge ONS med meg sjøl da! Aldrisuuuur :hoho::hoho:

• Liker 7
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Har aldri hatt et ONS i hele mitt liv jeg (trodde først det var en forkortelse for onsdag), så det hadde jeg ikke turt. :huh:

Men om jeg MÅTTE velge, så hadde jeg nok blitt nødt til å velge ONS med meg sjøl da! Aldrisuuuur :hoho::hoho:

Du kan ha et ONS med meg, mest sannsynlig hadde det kun involvert ostesmørbrød i sengen, film på tv og hunden min i mellom oss :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Du kan ha et ONS med meg, mest sannsynlig hadde det kun involvert ostesmørbrød i sengen, film på tv og hunden min i mellom oss :jepp:

Høres kjempekoselig ut Uanonym! Skal vi si førstkommende onsdag? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Har du aldri stusset på folk har hatt en onsdag i helga? Eller at onsdagen ikke dro hjem dagen derpå? Eller at de fleste trådene om forferdelige og ubrukelige onsdager som regel kommer på søndag..?

• Liker 7
Skrevet

Har du aldri stusset på folk har hatt en onsdag i helga? Eller at onsdagen ikke dro hjem dagen derpå? Eller at de fleste trådene om forferdelige og ubrukelige onsdager som regel kommer på søndag..?

Jo...nettopp det som fikk meg til å google :klo:

• Liker 2
Skrevet

Haha, søt du Aldrisur. :biggrin:

Til folk som ikke vet:

ONS - One Night Stand.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...