Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg har lest hundre slike tråder før. Men jeg vil ha direkte hjelp rettet til min situasjon. Dere skjønner, er sykt betatt av en fyr på jobben. Og jeg er rimelig sikker på at han har vært/er betatt av meg også. Fyren er sjenert, jeg er sjenert. Han har ikke gjort noe. Ergo, han kan enten være for sjenert eller ikke interessert. Jeg har kviet meg, pga av denne berømte avvisningen som vi alle er så fryktelig redde for. Så tenker jeg, faen heller. Jeg må jo gjøre noe, sant? I dag hadde jeg satt en personlig frist på meg selv til å få ut fingern. Men jeg feiga ut. Så nå vurderer jeg å skrive en melding på facebook. Vi er forresten ikke venner der. Og det jeg vil vite er; hvordan ville dere helst blitt kontaktet? Face to face(jeg kan være ganske sjarmerende). Eller en godt formulert melding på facebook? Jeg tenker å skrive noe som; Hei. Kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med deg. Syns du virker som en flott person. Kaffe?

Utfallet kan jo enten være;

a)ingen respons - klein stemning på mandag

b)negativ respons - klein stemning på mandag

c)positiv respons - uforutsigbar stemning på mandag(potensielt god/fin/bra)

Hjelp?

Jenter som ikke tar initiativ er jo litt turn-off i 2012, ja?

Anonym poster: 1bbc3858006a4ac2ad9d963035f5093b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hallo! krisehjelp! går dere forbi en blødende person på åpen gate? neida. det var stygt å sammenligne, jeg vet det. men kloke hoder på KG, feed me! hilsen TS.

AnonymBruker
Skrevet

Synes face to face høres best ut, så kan du lese reaksjonen hans også.. I værste fall hvis du sender på facebook er at han ikke vet hva han skal svare hvis han er skikkelig sjenert..også slipper du denne nervepirrende ventingen.

Lykke til :)

Anonym poster: 1138e3078e2590624db3b287c5ea88fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Face2face definitivt!

Blir en rarere stemning av å få nei på facebook, og måtte møte han på jobb hver dag enn å få nei face2face.

Dessuten tror jeg han syns det blir rart at du møter han på jobb hver dag, men alikevell skriver dt på facebook.

Anonym poster: 9ecc8cb814c3df2677a8a73004418ae4

Skrevet

Ja, face2face! På facebook har det også blitt sånn at om en ikke er venner så havner meldingen under "annet" og det er ikke alle som sjekker der, med andre ord kan det ta laaang tid før han ser den.

Om du tar det mens du ser han, så har du lettere for å se an situasjonen :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden turt å spurt ut en som jeg jobbet med. Hadde nok ventet til det var en personalfest eller noe.. eller rett før jeg skulle skifte jobb.. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

okei. TS her. nå har jeg lagt han til på FB. dumt? men ikke sendt melding. skal ta det face2face til uka. nervepirrende...

Gjest Tidssone
Skrevet

Ikke dumt å sende venneforespørsel på facebook!

AnonymBruker
Skrevet

puh!

hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

"Mann" deg opp og snakk med ham ansikt til ansikt. Ja det kan være flaut, men det er best ;)

Anonym poster: fd998c98c6d98e6e9cde6ac7b2317a74

AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg det nå rett at "ansikt til ansikt" er utdatert, og "face2face" er det nye? :P

Anonym poster: 0a628e4b4883479640ffa60040066158

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Forstår jeg det nå rett at "ansikt til ansikt" er utdatert, og "face2face" er det nye? :P

Anonym poster: 0a628e4b4883479640ffa60040066158

Å skrive norsk er bare for fossiler kan du skjønne :ler: .

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...