Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Vet ikke hva jeg skal gjøre, men jo eldre jeg har blitt jo mer hater jeg kroppen min. Er 24 år, 185cm og veier 118kg. Er en stor kar, men syntes jeg er alt for stor. Har strekkmerker over alt og arr etter kviser over hele ryggen, mage og kviser. Ikke noe pent syn i mine øyne. Har aldri vært i noe forhold, men har hat sex når jeg var yngre (6 år siden sist). Tror aldri jeg kommer til å tørre vise meg naken for NOEN! Bare jeg tenker på å vise meg naken får jeg nesten angst. Å sjekke damer er bare å glemme, sjansen for at noen liker det jeg har å tilby anser jeg som veldig liten. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Ble mobbet for jeg var tjukk når jeg var yngre, men slipper stortsett det når jeg er "voksen", men kommer aldri helt over det og er så redd for å få det rett i trynet! Faen at kropp skal ha så mye å si! Tror aldri jeg kommer til å like kroppen min. Nei, er nok ikke bare damer som sliter med lavt selvbilde og selvtillit! Har nesten bare innsett at jeg blir å være singel og ensom resten av livet. Herregud så jeg syter blir sikkert noen å si, andre blir vel å si slank deg og få et liv. Til dere sier jeg bare **** *** *******. Er ikke så enkelt, har prøvd! Hva skal jeg gjøre!?!? Vil så gjerne ha noen å være gla i, og at noen er gla i meg, hele meg! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 Her gutten min, her er en cyberklem bare til deg! *klemme* Vet ikke hvordan jeg skal balansere her sånn at jeg verken sårer deg eller dyrker selvmedlidenheten din større. Prøver likevel. Det må være veldig vondt å føle at ingen kan bli glad i en. Jeg kan ikke forestille meg følelsen. Har du familie? Liker de deg? Hvis de liker deg som den personen du er, så burde sjansene være gode for at du finner en jente som også gjør det. tror du ikke? Jeg er dessverre veldig klar over at overvektige blir diskriminert. Kan ikke si at jeg ikke gjør det selv ubevisst av og til. Beklager så mye! Du har følelser som meg, og du er like mye menneske som alle andre. Føler du at du er "innestengt" i fett? Jeg vil gi deg en cyberklem til, *klemme*, og så håper jeg du spiser sunt og går turer. Ikke vær redd for å bruke penger og tid på deg selv. Vennlig hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg aner ikke hva jeg skal si til innlegget ditt jeg.Bare at jeg synes forferdelig synd på deg.Ikke fordi du er den du er,men fordi du har de tankene du har om deg selv. Vi mennesker,meg inkludert, har en tendens til å sette oss ned og sture når ting ikke er akkurat slik vi vil ha dem.Å sture ei lita stund er greit nok i seg selv,men blir man sittende for lenge er det sabla vanskelig å stable seg på føttene igjen. Jeg tror ikke det er så ille som du tror det er,men jeg tror også at du kunne trengt litt hjelp for å finne utgangen på problemene dine.Vi mennesker er ikke bygd for å klare all motgang selv.Uansett om det står sort på hvitt i bibelen at "gud gir ikke menneske mer enn de kan takle" eller noe sånnt. Dette er totalt bullshit.Derfor tror jeg også at mange mennesker synes det er flaut og gå til noen,be om hjelp fordi de ikke takler ting selv. Du skriver selv at du synes det er trasig at utseende har så forbaska mye å si,men tro meg........i bunn å grunn er det helheten av mennesket det kommer ann på. Bare av det lille innlegget ditt tror jeg du er en likanes kar.Faktisk fordi du åpner deg såpass mye som du gjør.Ikke alle gutter snakker så mye om følelser, og det er IKKE en negativ ting Jeg tror også at du har et fryktelig dårlig selvbildet,et bilde som er ufortjent skapt av deg selv. Kom deg på føttene og forsøk å gjøre noe med tilværelsen din.Det kan være utrolig hardt til å begynne med,men du kommer til å få det utrolig mye bedre med deg selv. Kanskje du faktisk våkner en dag og og føler det vakker du også,for det er alle mennesker på sin egen måte.Det tror jeg du også er Stoooor fra meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Heisann. Jeg kan jo prøve å gi deg noen råd. Skriv ned på et ark hva du misliker ved deg selv. Kan du gjøre noe med dette? Hva hvis du trener og spiser sunn mat? Du vil etterhvert se forandringen og bli mer positiv og få mer selvtillit. Hvordan ville du egentlig sett deg selv? Hva kan du gjøre for å nå målene? Du kan starte et prosjekt for deg selv hvor målet er å komme i form. Du kan ta noen soltimer, klippe håret eller kjøpe nytt tøy. Du er ganske høy, så det er ikke så mange kilo du trenger å miste. Gjør dette for deg selv. Tenk positivt! Når du ser forandringen vil du bli glad inni deg og forholde deg andereldes til andre mennesker. Man er ikke på sitt beste når man føler man ikke strekker til. Jenter finnes det nok av, og det finnes garantert en for deg der ute. Og når tiden er rett vil du treffe henne. Du har ikke hastverk. Jeg ønsker deg lykke til Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #5 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei Jeg er en jente som skjønner akurat hvordan du føler deg... Jeg har det på samme måte. Jeg er svært overvektig og overbevist om at jeg aldri kommer til å finne en å dele livet med. Jeg har en kropp som uansett hva jeg gjør ikke lystrer meg eller blir mindre. Jeg har tidligere vært kjempe aktiv men nå orker jeg ikke det heller lenger. Men samtidig så har jeg ikke lyst å gi slipp på drømmen om at det finnes en der ute for meg også...det må heller ikke du gjøre. Kanskje vi sammen kunne gjort noe for å endre på vanene våres og på en måte kommet oss litt ovenpå. Begynne med fysiske aktiviteter og endret spisevaner. Jeg tror at det å kunne gjøre dette i fellesskap er lettere enn å gjøre det alene. Og siden vi er i samme båt vil vi kunne forstå hverandres problemer og vanskeligheter underveis... Så hva sier du...vil du ta den utfordringen. Stor og god klem fra en som virkelig forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #6 Del Skrevet 30. mai 2002 Takker for de fine ordene og oppmuntringene, har hatt en litt tung stund i det siste. Følt meg litt ensom selv om jeg har en del kompiser (og ja, familien min er glad i meg selv om jeg har levd borte LENGE). Men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ;( Studere på en relativt liten plass med et tett lite miljø, gjør det bra på skolen osv., men klarer meg ikke helt sosialt. Føler meg til tider veldig ensom. Men skal slutte å syte, er sikkert folk som har det verre en meg. Har faktisk hatt sjanse med en par damer det siste året, men av en eller annen grunn så har det aldri blitt noe. Vet ikke om jeg har blitt for ivrig eller om de bare ikke er interresert (Tror bestandig det verste!). Skal prøve å få gjort litt med psyken min, må finne noen å "støtte" meg på, og dere har sikkert rett, det finnes nok ei for meg der ute. Er bare lei av å lete ;( Men takker for de fine ordene og den lille hjelpen det har gitt meg, måtte bare få sagt det en plass og fant ut dette var en grei plass å begynne, får se hva jeg får gjort fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prill Skrevet 26. juni 2002 #7 Del Skrevet 26. juni 2002 Heidu. Ser at det er lenge siden sist noen skrev inn her, men håper du får lest dette likevel. Jeg er nemlig forelska for første gang på lenge, og han er sikkert _minst_ like stor som du er. Og ja, jeg har på en måte vært nødt til å "forsvare" det hele overfor venner- men vetdu, dem har jeg ikke mye kontakt med lengre.De får bare pudre nesa si ifred og gå på byen med tonnevis av sminke og maskerte ansikter og håpe på å bli sjekka opp. Sjekka opp pågrunn av hva? Du har rett. Det er mange som går etter utseende, men når de ikke kan se mennesket så er det søren meg deres tap. Jeg ser ham. Og han er nydelig. Han er sånn at man ikke ser det ytre fordi det inni stråler ut så masse at det overdøver alt (og det er tross alt endel=) Så hold på deg selv. Ikke la deg bli holdt under av dette overfladiske samfunnet som påstår at det er det indre som teller og reklamerer for cambridgekuren og bruker claudia fucking schiffer som representant i Fn. Du er _deg_ . Vær det. Du er fin. litt dytt i ryggen og litt klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2002 #8 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei prill, fint at det er noen som klarer å se at det finnes andre ting ved mennesker enn kroppen. Og jeg må si at det kan faktisk se ut som jeg har endelig truffet noen som klarer å tenke på noe annet enn kropp. Har truffet ei herlig jente som er like gammel som meg, vi har bare vært litt uheldig så langt men det ser lovende ut. Selvtilliten stiger kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prill Skrevet 30. juni 2002 #9 Del Skrevet 30. juni 2002 Fint=) håper du har en fin søndag og smiler masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 1. juli 2002 #10 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei du... Vet du: NÅR du treffer en kvinne som liker deg for den du ER, vil hun faktisk ikke fokusere på de tingene som du har beskrevet her inne. Og det skyldes den enkle grunn at hun blir glad i DEG !!! Hun ser litt dypere. Og det VIL du oppleve, tro du meg !!! Men hvis alt dette virkelig er et kjempeproblem for deg,- vil jeg oppfordre deg til å melde deg på et GRETHE ROEDE-kurs. Der vil du få støtte og veiledning så det holder. Og du kommer til å kjenne deg mett hver eneste dag. Drikk masse vann, og gå en tur hver dag. Spis for all del frokost og middag daglig, de viktigste måltidene våre !!! Vær positiv og åpen for andre, samt for nye mennesker i livet ditt. I tillegg: Tenk at du er BRA som du ER !!! Ingen er som deg. Det er virkelig sant at: Man BLIR det man tenker !!! Og der har man jo størstedelen av ansvaret selv !!! Jeg ønsker deg lykke til videre mot målet ditt. Du vil lykkes. Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 2. juli 2002 #11 Del Skrevet 2. juli 2002 Tull og tøys! 118 er da ikke noe problem!? Det er maaange fine damer som ikke bryr seg det minste om hvordan innpakning menn kommer i. Damer som fokuserer på kropp og utseende er grunne, kjedelige og uintelligente, og dem vil du vel ikke ha noe med å gjøre? Vil du vel? ...NEI! Prøv å press deg til å jogge en eller to ganger i uka. Det hjelper veldig på humøret uansett hva du veier. Når det gjelder kviser så hjelper det å skrubbe ryggen med hampvott. Sol/solarium hjelper, og det finnes flere salver/kremer på apoteket. Du kan også få tabletter mot det hos legen. Hode høyt hevet nå! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 2. juli 2002 #12 Del Skrevet 2. juli 2002 Og en ting til. Det er myyye mer sexy og tiltrekkende med en som er glad og selvsikker i det indre, enn en som har "fin" innpakning. Se på deg selv som en gave! Hvem bryr seg vel om innpakningen?! Det er forresten helt vanlig at menn har strekkmerker. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Skrevet 3. juli 2002 #13 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei!! Jeg skjønner akurat hvordan du har det. Jeg er 27 år å etter lengden er jeg mere overvektig enn deg. 177 cm, 100 kg. Jeg hadde en samboer for inntill 1.5 år siden. I den tiden jeg var sammen med henne la jeg på meg ganske mye, å har ikke blitt kvitt kiloene siden. Har ikke hatt noen sexualpartner siden det ble slutt mellom oss, det er nokk delvis min egen feil, for med den kroppen jeg har, så er ikke selvtiliten stor nokk til at jeg engang tør å se ekstra på en dame jeg synes er søt. Jentene ser liksom ikke to ganger etter meg, derfor har det blitt til at jeg lukker meg mere og mere inne, er nesten aldri ute på byen (hva har jeg der å gjøre?). Her var det ikke mye trøst for deg å hente, men jeg ville bare du skulle vite at du ikke er alene. Kansje greit å vite det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeger Skrevet 3. juli 2002 #14 Del Skrevet 3. juli 2002 Først og fremst sympati får du ikke av meg. Hvis du virkelig har så store problemmer fordi du er overvektig, så finnes det bare en løsning og det er å endre livsstilen din. Det at det ikke er så lett, er en lett unskyldning for ikke gjøre noe. Stikk finger i jorda og prioriter, hva vil du? Gå rundt og ikke være fornøyd med deg selv, eller bruk tiden og kreftene på å bli fornøyd med deg selv. Ingen kan gjøre det for deg så du må gjøre det selv. Javist er det tungt å komme i gang, men det er mye letter enn å gå rundt og ikke være fornøyd. Ta tiden til hjelp, du har hele livet foran deg. Selvtilit kommer ikke av hva andre syns om deg, men av hva du selv syns. Ikke prøv å tilfredstill andres behov, men ditt eget. Husk du er unik det finnes bare en stk av akkurat deg, er du ikke bra nok for andre så er det ikke ditt problem, men deres , og disse menneskene vil du alikevel ikke omgås med. I dag er første dagen i resten av ditt liv. NYT DEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 3. juli 2002 #15 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei igjen !!! Måtte bare skrive inn et innlegg til, for å "henge" meg på det som jeger sier her, for det er så sant som det er sagt !!! Selvtillit er helt primært !!! Det er forsåvidt riktig at selvtilliten kommer innenfra, og bygges fra man er en neve stor. Men ettersom vi vokser til - har vi mennesker nok lett for å "speile" oss i andre, og "søke" oss selv i våre medmennesker. Og den responsen man DA får, - vil ofte være utslagsgivende for hva slags forhold man får til seg selv... Selvtillit eller ikke... Men igjen: Har man tillit til seg selv, skal det mye mer til før man blir usikker enn om man IKKE har selvtillit. Selvfølgelig - - - Tror det er viktig å "menge" seg med de rette menneskene. Altså de som er glad i deg, oppmuntrer, og bygger opp. Og heller droppe disse menneskene som har lett for å kritisere, dømme, og være smålige. Dette bryter ned sakte men sikkert. Og det har du ikke behov for. Særlig ikke NÅ !!! Nei, hvem har vel det ??? Men for all del: VÆR en venn selv også !!! Man bør vel altid starte med seg selv... Husk at det kun er OVERFLADISKE kvinner som er opptatt av utseendet !!! (Og KUN det.) Det er HELT sant. Og de ønsker du vel ingen omgang med allikevel antar jeg... :-? Så bare vent du. Din dag kommer nok skal du se. Kanskje før du aner det. MEN: Ikke bare sitt på rompa og klag over hvor forferdelig du syns livet ditt er nå. Gjør noe med det. Du kommer ikke utenom. Ingenting kommer av seg selv her i livet. Ellers, som sagt: Jeg er enig med deg jeg jeger. Virker som et fornuftig menneske du !!! :blunke: Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå