Gå til innhold

Kinarestaurant oslo

kalinka85

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen kinesiske restauranter i oslo? Har prøvd chinatown majorstuen men der virker det skittent og servitrisa er sur. Jambo restaurant har jeg hørt mye negativt om. Har også vært på en i nærheten av edderkopoen tearer men der var ikke maten god. Er det en chinatown på karl johan eller i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den som ligger over Bohemen, husker ikke hva den heter. Er det Shangri-La?

Anonym poster: 39ca6e92808c9b303c8761c2b993bc7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forresten så har jeg ikke noe negativt å si om Jambo - helt ok mat og service der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når ts spør om det er Chinatown på Karl Johan så er det nok ikke en restaurant som Dinner hun har tenkt seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om noen kinesiske restauranter i oslo? Har prøvd chinatown majorstuen men der virker det skittent og servitrisa er sur. Jambo restaurant har jeg hørt mye negativt om. Har også vært på en i nærheten av edderkopoen tearer men der var ikke maten god. Er det en chinatown på karl johan eller i nærheten?

Huff, Chinatown på Majorstua har også jeg dårlige erfaringer med. Men jeg anbefaler Lille Asia på Grünerløkka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ts spør om det er Chinatown på Karl Johan så er det nok ikke en restaurant som Dinner hun har tenkt seg på.

Mulig dukene er hvitere på Dinner enn på Chinatown, men maten er bedre, og prisene er omtrent de samme. Skjønner ikke helt problemet. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig dukene er hvitere på Dinner enn på Chinatown, men maten er bedre, og prisene er omtrent de samme. Skjønner ikke helt problemet. :klo:

Det er en helt annen type mat de severer der. Kina er stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Hong midt mellom Nationaltheateret/Stortinget har kinamat i klasse, men ligger dyrere i pris (vel verdt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinner er helt klart den beste, men også dyrest.

Oriental, ligger i etasjen over Bohemen.

Tabibito, rett ved rådhuset.

Endret av pippip
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Hong er relativt billig og har alltid god mat. De har også spis så mye du orker-buffet til en billig penge hver uke (husker ikke dagene eller tidene) hvor du plukker ingredisensene selv og får dem tilberedt akkurat slik du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...