Saga Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214104 Nå var det vel mange som ble glade? :blunke:
~sikka~ Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 :D :D Det skal hvertfall jeg se - ler meg ihjel av de to der. For noen tomhjerner, spesielt Paris!
Gyldenløwe Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 Søren, jeg som trodde at frk Hilton skulle lage ny hjemmevideo, og denne gangen ta med frk Richie :oops: Nå ble jeg skuffa ...
Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Søren, jeg som trodde at frk Hilton skulle lage ny hjemmevideo, og denne gangen ta med frk Richie :oops: Nå ble jeg skuffa ...
:-) anna Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Visste dere at frk Richie er svart.... altså som i "neger" (sårri...liker ikke å bruke det ordet) Ikke det at det har noe å si... ble bare så overraska... hun er da virkelig et av de blekeste svarte menneskene jeg har sett noen gang.
Diva Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Heh, akkurat det har jeg tatt opp / stilt spm ved her på KG to hele ganger , og nesten ingen har vært så nysgjerrige på det Jeg er helt enig.. Hun kunne absolutt gått for å være "hvit"
Saga Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2004 Ja, hun er svart. Faren hennes er med i en all-black gruppe (nei, ikke metal) og hun ble adoptert av Lionel når hun var 9 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå