AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei kjære lesere. Nå har jeg endelig kuttet ut ONS og startet med dating;)Det hat gått bra så langt, men vet dere hva.. Jeg sliter med å bli seksuelt tiltrukket til de jeg har datet den siste tiden. Jeg høres kanskje litt overfladisk ut nå, men ser på meg selv som en smart jente som studerer , og hører fra andre at jeg ser bra ut. Jeg føler jeg møter menn som rett og slett ikke er bra nok, eller som ikke deler samme interesser som meg. Og ikke nok med det. Etter en date med en snåling fra bygda som røyket opp alle sigarettene mine, og drakk opp ølen min.. Han tok kontakt samma kvelden jeg kom hjem, da han sendte flere meldinger uten 15 sek pusterom. Jeg svarte, men ble litt skremt over hvor desperat han var. Når jeg logget på facebook hadde han allerede sendt 6 mld uten svar. Dagen etter ringte han meg på kvelden, han snakket til meg som om vi allerede var sammens... DETTE ER TOTALT TURN OFF! Hvor desperat går det an å bli? Jeg sliter veldig mye med å senke kravene. Jeg føler totalt TURN OFF når daten sitter på andre siden av bordet med slitte klær som ikke ser bra ut i det hele tatt. Snakker bare om festing og vulgære hendelser med kompisgjengen. De har ingen framtidsplaner eller drømmer, de nøyer seg med jobbe i kassa på rema. Hvor finner jeg brae menn? Jeg sitter alltid igjen med de som ikke for seg noe, kanskje jeg leter på feile steder. Har ofte kompiser som spleiser meg opp med andre. Beklager hvis jeg høres overfladisk ut, men har dårlig erfaring med moralske menn. Alle jeg møter er rølpete og desperate. HELP! Anonym poster: 606cec9fce99b18c703a172273acb6b3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Det høres ut som du leter på feil plass, ja. Eller så kjenner ikke vennene dine deg godt nok - eventuelt mangler du selvinnsikt så det ljomer etter Jeg har datet folk via sukker, og det har alltids vært hyggelig nok. Men seksuelt (eller mentalt) tiltrukket blir jeg bare av og til, og vet ikke hvor ofte det er gjengjeldt. Har i hvert fall ikke hatt så veldig suksess så langt. Uansett, fyrene jeg har møtt har vært relativt oppegående og greie, de fleste av dem har til og med kledd seg pent... Ellers går det jo an å vente til du treffer noen du blir tiltrukket av irl, og så invitere vedkommende på date da, i stedet for å gå til sengs med ham (om det har vært alternativet tidligere...). Anonym poster: 420a37c8a3771ed85f83f5b3f44bf36f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Jeg slutta å lete etter mannfolk, å la dating på hylla.. Å vips der dukket det opp en som sjarmerer meg i senk, som jeg har lyst å satse videre på Anonym poster: fb98c1ceaaa2545fa5ca53c0638b5af8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Jeg slutta å lete etter mannfolk, å la dating på hylla.. Å vips der dukket det opp en som sjarmerer meg i senk, som jeg har lyst å satse videre på Anonym poster: fb98c1ceaaa2545fa5ca53c0638b5af8 Hm, kanskje det er lurt å sette datingfronten på vent. Skal prøve det samme, men føler jeg venter forgjeves. Men men, for håpe han dukker opp da:P Skal uansett ikke date menn som kompiser anbefaler meg lengre. Takk for svar =) Anonym poster: 606cec9fce99b18c703a172273acb6b3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Ellers går det jo an å vente til du treffer noen du blir tiltrukket av irl, og så invitere vedkommende på date da, i stedet for å gå til sengs med ham (om det har vært alternativet tidligere...). Anonym poster: 420a37c8a3771ed85f83f5b3f44bf36f 1
athon Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Hm, kanskje det er lurt å sette datingfronten på vent. Skal prøve det samme, men føler jeg venter forgjeves. Men men, for håpe han dukker opp da:P Skal uansett ikke date menn som kompiser anbefaler meg lengre. Takk for svar =) Anonym poster: 606cec9fce99b18c703a172273acb6b3 Hva slags menn er det du vil ha da? Og ja... Ikke prøv for mye. Det funker dårlig. Gjør heller ting du er glad og vær sammen med mennesker du er glad i. Da kommer det plutselig opp muligheter av seg selv
Gjest Anna.S Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Du må ikke gi opp selv om du har hatt noen bad dates. Du må bare begynne å sortere ut hvem du skal treffe og hvem du ikke skal treffe. Jeg senket kravene mine en gang, bare fordi jeg var lei av å finne feil menn, men vet du, det er ikke kravene det er noe galt med. Selvfølgelig skal du ha høye krav hvis du har masse å tilby selv!! Hvor treffer du disse mennene?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 hvorfor må du ha ons med de attraktive mennene du møter på byen? Neste gang du møter en du liker så prøv heller å få til en date ut av det, UTEN sex. Da er nok sjansene større. Avviser de deg med en gang så er det vel bedre enn å bli avvist ettter å ha hatt sex. Anonym poster: 73ad2e0c7d6539824387ab943291511b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå