AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg tenker på alle dere som ikke får barn og som bruker mye tid og penger på prøverør. Hvorfor ikke gjøre det emkelt. Jeg kan sprute inni dere, jeg har masse god sæd. Og gjør det helt gratis og kutter all kontakt etterpå. Da er det deres unge. Anonym poster: 1e5f8d596ec53bc2796decfee516ca76
marielle171 Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Du tror vel ikke at man kun bruker prøverør pga at det er noe feil med spermen? Det kan være noe galt med dama også. Og en ting til: de vil jo helst ikke ha et barn med en random fyr som gir vekk sperm til hvem som helst, de vil ha et barn med personen de elsker. 2
Silfen Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Sæddonasjon involverer ikke spruting i damer. Det involverer testing for sykdommer, testing for god nok sperm, spruting i en kopp og voilá. Og en ting til: prøverør pga man trenger sperm? Sorry mac, det er ikke sånn det fungerer.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 er du helt riktig skrudd sammen eller? sånna som deg burde iallefall ikke avle frem barn! Anonym poster: 61d7942b06ed2113f51ab0baba4db3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå