Gå til innhold

Vektøkning av Cipralex, kosthold, trening, slanking, vann i kroppen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 1 1/2 års tid med bruk av Cipralex, la jeg på meg nærmere 10 kg..:( Disse er jeg, naturlig nok, ikke spesielt begeistret for, siden jeg alltid har vært fornøyd med vekten tidligere, så nå når jeg har sluttet på tablettene, ønsker jeg og gå ned minimum 8 kg. Jeg begynte på prosjektet "ned i vekt" for ca 3 uker siden, ved hjelp av trening og endring av kosthold, selv om kostholdet i utg.pkt ikke var spesielt usunt. Har alltid vært opptatt av å spise relativt sunt. Men kiloene sitter som STØPT!!! :(

Kostholdet mitt består av...

Frokost: Enten en salat bestående av egg, kylling, tomat, paprika, eple, agurk og litt mais, eller en omelett uten noe tilbehør, for jeg har kuttet ut både brød, knekkebrød, pasta og ris (med unntak av et par sushimiddager..), og unngår all form for hvetemel.

Lunch: Herbalife-shake eller Allevo-suppe

Middag: Samme som lunchen hvis jeg jobber sent, evt en salat. Eller sushi/salat om jeg er hjemme.

Eventuelle mellommåltider, som d er sjeldent av, består av en måltidsbar fra Herbalife.

Kvelds: Herbalife-shake eller Allevo-suppe

I tillegg går jeg mye, både i jobben og ellers, og jogger helst annenhver dag, men av og til blir d hver tredje..

Har ikke RØRT godteri/snacks på 1 mnd, og har heller ikke hatt lyst på det, men ikke F..N om kiloene fjerner seg!!! Hva gjør jeg galt???

Legen sa at grunnen til at man ofte legger på seg av Cipralex er vannansamling i kroppen, så igår kjøpte jeg ampuller med MethoDraine Detox, vanndrivende, i håp om at d skal hjelpe...

Noen som har andre tips??

Anonym poster: e15b03a9fc3c407f1e7cfd8cbf41d4dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her... Glemte forresten og nevne at jeg i tillegg tar Xenical HVIS jeg spiser noe litt mindre sunt...

Anonym poster: e15b03a9fc3c407f1e7cfd8cbf41d4dc

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke for jeg sliter med samme problem selv. 10 kg vips og der satt de jævlene. Gått ned et par kilo, men senket fettprosenten mye. Trener kardio og en god del styrke. Men uvant og ikke se resultater med en gang. Jeg er jo vant til det fra før. Men nå funker ikke dette. Ikke slutta helt på Cipralex, men trapper ned og har trappet ned i en måneds tid.

Jeg drikker grønn te for å få ut vannet i kroppen. Men det virker som en del av disse kiloene, som kom på, er massivt fett. Kjipe kiloer.

Anonym poster: 7e4b7bdf5cea6d707fa9a1264b43d617

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sliter med mye vann i kroppen så har jeg hørt at det skal hjelpe å drikke mye vann for å bli kvitt det overflødige vannet.

TS: Lag deg en profil gratis på www.diett.no og der kan du holde oversikt over hvor mye du spiser og trener. Veldig grei side, og det var det som fikk meg til å gå ned i vekt. :)

Anonym poster: 88ce255e46197b814fd6ec8bbbc7411f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...