AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde....eller jeg vet ikke en gang hva som skjedd. er bare så fortvilt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er nyinnflyttet i denne byen og jeg har fått bo med søsteren min og hennes samboer fram til jeg finner meg noe eget. Hun dro på seminar med jobben denne uka så jeg og han har gått oppå hverandre i leiligheten alene. Og i natt så skjedde slvfølgelig det som aldri skulle skjedd og det var så dumt. Han kyssa meg og jeg gjorde ikke motstand og det ene førte til det andre. Jeg har grått i hele dag og klarte ikke ta telefonen da hun ringte for å høre om alt var bra. Han betrygger meg med at hun ikke kommer til å merke noe og at han ikke skal si noe og at jeg må love å holde kjeft også. Men jeg har så dårlig samvittighet. Men jeg er så redd for å at hun skal hate meg å aldi ville snakke med meg igjen...Uff er helt tåke nå. vær så snill å hjelp meg. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Anonym poster: 5493d9e0576627854916771675ce464f 2
Populært innlegg Gjest Niema Skrevet 6. juli 2012 Populært innlegg #2 Skrevet 6. juli 2012 FY FAEN. 70
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 For en forferdelig situasjon du har klart å rote deg opp i Men jeg tror ikke jeg hadde klart å holde dette skjult for søsteren min Jeg hadde rett og slett ikke klart å leve med denne løgnen. Så jeg hadde fortalt henne sannheten, og så er det opp til henne hva som skjer videre. Og jeg hadde funnet meg et annet sted å bo med en gang. 14
Populært innlegg kareen Skrevet 6. juli 2012 Populært innlegg #4 Skrevet 6. juli 2012 Wow.. Just wow. Så utrolig slemt gjort av dere begge. Hun fortjener bedre enn dere. Dette må du uansett fortelle henne, såpass skylder du henne. Også fordi dette sier noe om samboeren hennes, som hun må dumpe asap. 53
Gjest Anonym Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde....eller jeg vet ikke en gang hva som skjedd. er bare så fortvilt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er nyinnflyttet i denne byen og jeg har fått bo med søsteren min og hennes samboer fram til jeg finner meg noe eget. Hun dro på seminar med jobben denne uka så jeg og han har gått oppå hverandre i leiligheten alene. Og i natt så skjedde slvfølgelig det som aldri skulle skjedd og det var så dumt. Han kyssa meg og jeg gjorde ikke motstand og det ene førte til det andre. Jeg har grått i hele dag og klarte ikke ta telefonen da hun ringte for å høre om alt var bra. Han betrygger meg med at hun ikke kommer til å merke noe og at han ikke skal si noe og at jeg må love å holde kjeft også. Men jeg har så dårlig samvittighet. Men jeg er så redd for å at hun skal hate meg å aldi ville snakke med meg igjen...Uff er helt tåke nå. vær så snill å hjelp meg. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Anonym poster: 5493d9e0576627854916771675ce464f Er du troll? 2
Gjest mann Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde....eller jeg vet ikke en gang hva som skjedd. er bare så fortvilt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er nyinnflyttet i denne byen og jeg har fått bo med søsteren min og hennes samboer fram til jeg finner meg noe eget. Hun dro på seminar med jobben denne uka så jeg og han har gått oppå hverandre i leiligheten alene. Og i natt så skjedde slvfølgelig det som aldri skulle skjedd og det var så dumt. Han kyssa meg og jeg gjorde ikke motstand og det ene førte til det andre. Jeg har grått i hele dag og klarte ikke ta telefonen da hun ringte for å høre om alt var bra. Han betrygger meg med at hun ikke kommer til å merke noe og at han ikke skal si noe og at jeg må love å holde kjeft også. Men jeg har så dårlig samvittighet. Men jeg er så redd for å at hun skal hate meg å aldi ville snakke med meg igjen...Uff er helt tåke nå. vær så snill å hjelp meg. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Anonym poster: 5493d9e0576627854916771675ce464f Seriøst syntes jeg du og svogeren din bør bli et par. To svikefulle egoister har funnet hverandre og bør for alltid være sammen for å spare andre for sorg i fremtiden. Her er det like greit å rive av plasteret fort, får ikke blitt værre. Leker du med tanken om å holde kjeft for så å bryte sammen og tilstå om 15 år. La nå søstra di slippe å leve på en løgn med en svinepels. du er 100% sikkert ikke den første han har pult på si. ha en fortsatt god sommer. 11
Gjest gjestegjest Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde....eller jeg vet ikke en gang hva som skjedd. er bare så fortvilt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er nyinnflyttet i denne byen og jeg har fått bo med søsteren min og hennes samboer fram til jeg finner meg noe eget. Hun dro på seminar med jobben denne uka så jeg og han har gått oppå hverandre i leiligheten alene. Og i natt så skjedde slvfølgelig det som aldri skulle skjedd og det var så dumt. Han kyssa meg og jeg gjorde ikke motstand og det ene førte til det andre. Jeg har grått i hele dag og klarte ikke ta telefonen da hun ringte for å høre om alt var bra. Han betrygger meg med at hun ikke kommer til å merke noe og at han ikke skal si noe og at jeg må love å holde kjeft også. Men jeg har så dårlig samvittighet. Men jeg er så redd for å at hun skal hate meg å aldi ville snakke med meg igjen...Uff er helt tåke nå. vær så snill å hjelp meg. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Anonym poster: 5493d9e0576627854916771675ce464f Kjip situasjon! Samme hvordan det skjedde, nå er det gjort så da må du tenke på hvordan du fikser det fremover. Hvordan er situasjonen, er det barn i bildet, har de vært lenge sammen etc? Hvis det ikke er barn der vil jeg anbefale å si det til søsteren din, og si til samboeren at han må si det, men at du kommer til å si det uansett. Min mening er at alle fortjener å få vite slike ting, fordi det handler om å respektere søsteren din og gi henne muligheten til å ta et valg. Dvs om hun kan leve med en slik samboer eller ikke. Det kan godt være de finner ut av det også, det er ikke slika t det betyr at det er umiddelbart slutt. Men hvis du ikke sier noe, og det senere kommer frem..så vil hun ha mye vanskeligere for å tilgi noen av dere. Tro meg. Samboeren hennes må også manne seg opp og stå får det han har gjort. Sånt som dette skjer, og alt nå handler om hvordan dere behandler søsteren din. Som en voksen kvinne som skal få lov til å vite hvor hun har samboeren sin, eller som et barn man skalskjule sannheten fra. Jeg tipper hun vil ønske at dere behnalder henne som en voksen kvinne som blir tatt på alvor. Lykke til!
AryaUnderfoot Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Flott jobba! Nå er det på tide at du er voksen og forteller det til søsteren din. 11
TheSgirl Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Snakk om svik! Glad du ikke er søstra mi! Håper den dagen hun finner ut av det (for du er vel for feig til å si det selv) at hun avskriver dere fra livet sitt! Har det mye bedre uten spørr du meg 9
Gjest grapefrukt Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Sånn som jeg ser det så må du si det til henne, rett og slett fordi samboeren hennes garantert har flere svin på skogen når han er villig til å pule søsteren til kjæresten sin. Du skylder henne hvertfall å få vite hva slags samboer og søster hun har. Og hadde du vært min søster hadde jeg aldri stolt på deg igjen, og jeg hadde nok brutt all personlig kontakt og kun hatt noe å gjøre med deg i familiesammenheng. Endret 6. juli 2012 av grapefrukt 12
Explosive Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Aiai.. Jeg er så glad du ikke er søstra mi.. 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Jeg skal si deg noe. Jeg har opplevd noe lignende. Bortsett fra at søstra mi hadde seg med EXEN min, og ikke min nåværende kjæreste. Noe som gjør det vel, ikke like ille, kanskje. Og jeg syns at det var hjerteskjærende og helt grusomt svik av søstra mi å gjøre dette mot meg siden han var exen min. Jeg sluttet å snakke med henne... har ikke kontakt med henne i det hele tatt. Hun er ute av livet mitt. Jeg kan ikke tenke meg hva jeg ville gjort og følt om det var kjæresten min!! Hva er det med søstre egentlig? Man støtter hverandre i mange år, og det er takken. At de bedrar deg, tråkker på deg, tar det som er ditt, og knuller typen din. Fy faen. Fy faen!! Gjør det eneste riktige nå, TA KONSEKVENSENE av dette. Fortell søstra di om dette, slik at hun fortest mulig kan komme seg unna drittsekken av en type... Deg vil hun aldri kunne komme seg unna, du er søstra hennes. Jeg sliter fortsatt med å treffe søstra mi på familie-events, men jeg unngår henne så godt det er mulig... Anonym poster: bc95d298c1153f1ad35141609606fb34 2
SemperFi Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Ærlighet lønner seg best. Men i dette tilfellet, om du ønsker å ha en søster som ikke hater deg i noen år fremover og ødelegge forholdet mellom de to, så holder du kjeft. Edit: Og skaff deg et annet sted å sove! Endret 6. juli 2012 av SemperFi 5
Gjest gulfugl Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Det bare skjedde.... Hvordan funker det, egentlig? Endret 6. juli 2012 av gulfugl 24
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Fy **** er det mulig, du er en søster fra helvete seriøst! han kysset deg og du gjorde ikke noe motstand Jeg blir kvalm nå. Det var veldig slemt av deg å dolke søstra di i ryggen. Svigerbroren din er en sikkelig dust og søsteren din fortjener ikke å leve med en slik dust. Fortell henne sannheten om hvor slem dere har vært mot henne. Jeg er selv gift om det hadde vært meg, så ville jeg spraket dere begge fra livet mitt for alltid. Anonym poster: 8c3f13d2b395fb0ecd1b60cb242124ad 7
Gjest Madelene1 Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg vil tro at som hennes søster, er du en av de personene hun stoler mest på, men så sviker du henne på denne måten.. Eneste riktige du kan gjøre er å fortelle henne dette! Endret 6. juli 2012 av Madelene1
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Vel, han bør manne seg opp, fortelle din søster at han har mistet følelsene for henne. At det er slutt, for godt. Og så bør han flytte laaaaangt unna. Svalbard for eksempel. Og du bør finne deg en terapeut, for du kommer til å trenge det. Med flaks finner hun aldri ut sannheten. Men strengt tatt er dere føkka begge to, for så smarte at dere gjør som jeg sa over er dere tydelig ikke noen av dere. Og du ser neppe søsteren din igjen, ever. Sorry.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde? Falt du oppå penisen hans med trusa av? Anonym poster: 04dbf287c1fb9b908300a25a4b7adf86 31
Strikkemamma Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 Det bare skjedde ja. En urgammel, og kanskje verdens dårligste unnskyldning i verdenshistorien. Falt det deg inn mens det bare skjedde, at HEY - han er faktisk typen til søster. Nå har du virkelig ødelagt for deg selv! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå