LovelyMonroe Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei Jeg vil gjerne kjøpe en liten gave til samboeren min... ingen spes. annledning. Jeg aner ikke hva han kunne ha ønsket seg, utenom at jeg tilfeldigvis kom på at han ønsket seg kinect, og har lest litt om det og tror jeg skjønner hva greia er... han har en xbox 360 her hjemme, så HVA trengs? Bare en slik kinect sensor (til rundt 8-900,-? ) og evnt et spill?... Ja.. er grønn på det der... Behøver bare å vite hva som trengs...
Gjest tarandus Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Kan ikke kvinnfolk svare altså? For jeg vet det, men jeg er ikke mann
Schadenfreude Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Jeg kunne også ha svart deg, men siden jeg er et sånt kvinnfolk får jeg vel la være...
Gjest Quake Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Du trenger bare kinect dingsen og evt ett spill. Jeg er jente, men svarte uansett.
LovelyMonroe Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2012 Ikke ta det så bokstavelig... kvinnfolk, svar i vei Men ok, så da trengs bare sensor og spill da.. noen som har prøvd noen av spillene som kan anbefales da? Han liker jo star wars, så kanskje det...? Men følger mulignes med også
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Siden du tydeligvis har et "mannfolk", ville jeg kanskje heller anbefalt deg å kjøpe noe annet. Kinect-spillene som har kommet hittil er stort sett tøysespill. HVis typen din faktisk liker sånne tøysespill (tenk party-spill fra Nintendo), er det jo greit, men hvis typen din er veldig spillinteressert er sjansen stor for at han blir skuffet over Kinect, i så fall. Anonym poster: 585880f2b9fff0c6b46224ad3f9efd24
Gjest Quake Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Jeg likte Child of Eden..men det er mer en syretripp som gir deg vondt i armene =p
LovelyMonroe Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2012 Hehe, han ELSKER mario og den slags... så tøysespill kan han vel ikke få nok av.. men mannfolk, joda, det er han likevel Jeg tror jeg sørger for kinecten ( som han selv har vært å kikket på siden han ønsket seg), også føler det vel med adventures spillet, så får han sørge for spilla selv... det gjorde jeg da jeg kjøpte blueray spiller til ham, da valgte han selv endel filmer i ettertid å kjøpe til, og det er ok på den måten
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Man får ofte kjøpt Kinect med et par spill på kjøpet, f. eks Kinect sports. Dette er liksom et av "standardspillene", men jeg syntes faktisk det er det beste så langt. Man har Bowling, fotball, bordtennis etc. på en måte som gjør at man kan spille mot venner. Syntes selv de beste Kinectspillene er de med best mulighet til å spille på sosiale sammenkomster etc. Anonym poster: 459bd63a00d587a37191550d559d6c5b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Siden du tydeligvis har et "mannfolk", ville jeg kanskje heller anbefalt deg å kjøpe noe annet. Kinect-spillene som har kommet hittil er stort sett tøysespill. HVis typen din faktisk liker sånne tøysespill (tenk party-spill fra Nintendo), er det jo greit, men hvis typen din er veldig spillinteressert er sjansen stor for at han blir skuffet over Kinect, i så fall. Anonym poster: 585880f2b9fff0c6b46224ad3f9efd24 Menn kan ha det mye gøy med kinect. Anonym poster: 40b0a1a71f941cc98778bbdcff85dfaf
SemperFi Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Kinnect er gøy i begynnelsen, etter 1 mnd mister man interessen og den støver ned. Så finner man ut av at sensoren kan kobles til PCn og man kan programmere sensoren til mange gøye ting.
ladamafia Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Kinnect er gøy i begynnelsen, etter 1 mnd mister man interessen og den støver ned. så bedre investering enn Wii altså, der man mistet interessen for samme greia etter 2-3 dager eller maks en uke.
LovelyMonroe Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. juli 2012 Samma om han mister interessen eller ikke, han ønsket seg den så da får han prøvd den... han hadde nok kjøpt den selv ved en senere annledning likevel Håper han har sansen for den da Kjøpte igår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå