Zombie Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Lurte litt på å finne meg en ny hobby i vintermørket. Støpe lys hjemme. Ifølge min mor så tar man en tur i en hibbybutikk og kjøper en pakke der. Men hva gjør man så ? Er det mye man trenger og er det et voldsomt styr å få til dette hjemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er ganske enkelt. Her står alt du trenger å vite, lett forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har støpt lys hjemme, og det er kjempegøy! ikke vanskelig i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 Vi har også støpt lys hjemme i vinter, kjempegøy Lagde kubbelys vi, brukte tomme brusbokser (halvliter) som form. Nå har jeg bedt både mamma og mormor og tante om å ta vare på alle lysstumper, så snart skal vi støpe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Husk å dekke komfyr/gulv med sølvpapir. Bruker du papir trekker sølt stearin gjennom og lager flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. februar 2004 #6 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har kun laget gelèlys, men det var så mye styr og klin at jeg nok ikke lager det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå