AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Eg ser så mange pallesofaer i nabolaget og på nett for tida. Er dette noe som eigentleg er fint (gitt at ein gjer seg flid med han), eller er det berre for dei som ikkje har råd til å kjøpe på butikken? Her er eit eksempel Her er eit anna eksempel Anonym poster: 912c1339e45d01cafefac187e425723c
Gjest hedgepig Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Smaken er som baken.... Sikkert ikkje god å sitje i, og ikkje ein plass ein set seg ned med nylonstrømpebukse eller andre plagg som ein kan trekke ut tråder i.
Sola^ Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Billig og miljøvennlig. Det er ein trend som går. Tipper det går over i løpet av eit år eller 2.
Rødvinspiken Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Jeg synes den nederste var fin. Likte at den hadde rygg, var malt og at den hadde tykkere sitteputer. Jeg tenker at dette er en fin måte å få billige utemøbler på - spesielt om man ikke klarer å snekre selv. Smaken er som baken som noen over her sa, men jeg hadde valgt dette ut fra økonomisk hensyn og ikke fordi jeg synes dette er finere enn dyre hagemøbler.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Den nederste var fin. Den øverste var stygg. Paller er såpass stygge at man nesten er nødt til å male dem for at det skal være i nærheten av å se bra ut. For at det skulle vært fristende å sitte i måtte man måttet pusse den ned, ikke kjekt å få flis eller klærne revet opp av sofaen. Anonym poster: 334a252f7aaa2ab68bc065ece8b0643b
xinnia Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Har nettopp laget meg en slik,fikk en flott liten uteplass til under 300 kr.. ( kjøpte puter på billigsalg på KID) Synes det er stilig og vanvittig billig, og miljøvennlig! Det er ingen spiseplass- men ett sted å slenge seg ned på og nyte de få soldagene vi har her til lands. Å kjøpe dyre hagemøbler for at de skal stå til pynt i regnet ser jeg ingen poeng med:-) 1
Smula Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Vurderte pallesofa vi også, men så var det pussingen og malingen da. 😜 Så vi endte med smijernsseng fra finn.no. Kjøpte rimelig madrass og fylte opp med puter. Perfekt til enhver hvil og en god sitteplass. 😊 1
Batteri Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Veldig hipt og ufattelig stygt. Akkurat som shabby chic-stilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå