Gå til innhold

Utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelp. Jeg skal være forlover. Bruden venter barn nå snart og skal gifte seg til våren/sommeren. Er det noen som har noen gode tips hva jeg kan finne på til utdrikningslaget. Jeg vil ikke drite henne ut eller noe. Jeg vil gi henne en hyggelig dag/kveld.

Hilsen Pandora

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en fin middag, gjerne hjemme hos noen, sammen med gode venninner. En tur til hudpleier, massasje, aromaterapi eller noe lignende. Hvis en av dere som skal være med på utdrikningslaget har boblebad hjemme så plasser henne der (med et glass vin) mens dere andre forbereder middagen. Ha rett og slett en koselig jentekveld med masse "jenteting", noe som hun nok ikke kommer til å få for mye av nå som hun skal bli mamma!

Skrevet

Jeg synes ideen til Jeanine var fin.

En annen ting som går ann er å lage "barneselskap". Det gjorde vi for en venninne som ikke drikker. Hjemme hos meg pyntet vi med ballonger og serpentiner. Vi hadde papirduker på bordet, og la utover tegnestifter så alle kunne tegne på duken. Vi brukte barne papptallerkner, og alle måtte drikke rødbrus med sugerør. De som ville ha noe annet ved siden av rødbrusen fikk jo selvfølgelig lov til det. Ellers lagde vi gele, bamse sjokoladekake og hadde masse smågodt.

Senere på kvelden når vi hadde delt ut litt gaver og funnet på litt moro hjemme, gikk vi ut og spiste middag og gikk på et diskotek utpå kvelden.

Skrevet

Hvis hun skal ha barn ganske snart ville jeg ventet til etter fødselen.

Da har hun helt sikkert gdt av å bli skjemt bort litt, og ikke minst få et pusterom.

Hun er sikkert ikke interessert i noe svære greier uansett, men å be pappaen ta med seg babyen til farmor og lage en liten sammenkomst hjemme hos henne, der dere har med dere absolutt alt av mat og drikke, samt papptallerkner, pluss at du støvsuger for henne først, høres flott ut!

Inviter gjerne en fargeanalysedame, eller en hudpleier som kan skjemme henne litt bort....

Heldige henne som har en venninde som deg!

Skrevet

Hei!

Mange gode idèer her syntes jeg.

Andre tips: På dagen kan dere jo alle dra på et badeland og kose dere i bassenget. Bruden kan få massasje, og så spiser dere alle lunch i badekåpene. Dere kan jo også finne på masse morsomt på dagtid, og heller kose dere hjemme med god mat osv. på kvelden.

Hva med go-cart, ridning, paint-ball, bowling osv?

Bobleparty (Lei et stort boblekar i 4 timer. Ta med mat og drikke. 20 min. massasje pr. pers er inkl.), lei et helikopter, pakker fra venner.... Noe gøy går det jo ann å finne på. Selv hun nettopp har født :D

Dildo-party er jo også en idè....

NB! Selv om hun skal føde barn nå snart, betyr ikke det at hun ikke kan drikke om noen mnd......

LYKKE TIL!!! HUN FÅR SIKKERT EN FLOTT DAG!

Skrevet

Min forlover hadde en ypperlig dag for meg, med bl.a. piknik. Noe jeg synes var helt suverent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...