Gå til innhold

Hvordan vinne hjertet til ONS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vinne hjertet til en du allerede har hatt fyllesex med? Er det "latterlig" å kontakte ONS i ettertid? Har hørt tilfeller der menn blir sammens med ONS.

Hvorfor mister menn interessen for kvinner de allerede har hatt sex med? For kvinner er det helt motsatt...

Stalker en jeg hadde sex med for 3 måneder siden, men vet ikke hvordan å ta kontakt=/

Hvis to mennesker er seksuelt tiltrukket til hverandre, kan ikke følelser muligens dukke opp i ettertid da? Jeg har vært på date med menn, men der har jeg ikke vært seksuelt tiltrukket til de..

Sex først, så følelser?

Anonym poster: eb3ccdb1606d09b0caa1ef03eeea8006

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyJ
Skrevet

Har man ONS så er det som oftest ment som et engangstilfelle. Men det hender jo at man føler for å treffes igjen senere, har vært borti det. Nå har det gått ganske lang tid siden du hadde ONS med han, så det er store sjanser for at han har "glemt" deg. Men om du virkelig vil møte han, får du bare ta kontakt, og akseptere det svaret han kommer med. Er kanskje store sjanser for at han ikke ønsker å møtes igjen, men man vet aldri! Man kommer lengst hvis man bare våger ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp;) Takk for svar.

Flaut om han ikke svarer, men da har jeg uansett prøvd.

Skrevet

Vel, hvis du ligger med en mann på første date eller ONS, så tenker de at du er billig.

Hvis du vil vente, er du prippen.

Uanett så anbefaler jeg deg å slutte å være opphengt i en fyr du har hatt sex med, det er ikke sunt for deg. Skal du ha ONS må du være såpass sikker på at du ikke skal utvikle følelser, UANSETT hvor snill og skjønn han er, fordi da bare taper du på det. Vil han ha noe mer, så tar han kontakt, hvis ikke så er det game over.

Gjest LadyJ
Skrevet

Jepp;) Takk for svar.

Flaut om han ikke svarer, men da har jeg uansett prøvd.

Han blir sikkert bare smigret uansett hva han ønsker ;) Ta sjansen du, og om han ikke svarer så ser du han sikkert ikke igjen uansett!

Gjest LadyJ
Skrevet

Vel, hvis du ligger med en mann på første date eller ONS, så tenker de at du er billig.

Hvis du vil vente, er du prippen.

Uanett så anbefaler jeg deg å slutte å være opphengt i en fyr du har hatt sex med, det er ikke sunt for deg. Skal du ha ONS må du være såpass sikker på at du ikke skal utvikle følelser, UANSETT hvor snill og skjønn han er, fordi da bare taper du på det. Vil han ha noe mer, så tar han kontakt, hvis ikke så er det game over.

Er ikke alltid mennene tar kontakt selv om de ønsker. For noen uker siden kontaktet jeg selv en ONS to uker etterpå, og det endte med at vi møttes igjen. Ifølge kompisen hans er han en veldig selvsikker fyr, som ikke orker å prøve hvis den andre parten ikke viser nok interesse, så det kan være mange grunner til at de ikke "tør" å ta kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Interessant! Driver dere på nå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes personlig der er enklere å vite hva jeg vil etter sex med ONS. Dette høres svært latterlig ut, men etter å ha prøvd ut sex' og sett utstyret vet man jo hva man går til:P

Jeg brente meg på dette en gang. Da datet jeg en fyr ganske lenge. Vi ventet lenge med å ha sex. Da vi skulla ha sex viste han ingenting om sex, han viste ikke hva han gjorde å alt ble bare tull. Dette ble en total turn off for min del, vi prøvde flere ganger og til slutt mistet jeg den seksuelle lysten. Det ble aldri no mer !

Gjest LadyJ
Skrevet

Er ikke blitt noe kjærlighetsforhold nei, siden vi begge flytter langt vekk fra hverandre snart i forbindelse med skole/jobb, og i tillegg bor vi ett par timer fra hverandre nå også. Men vi har holdt kontakten siden sist vi møttes.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alltid mennene tar kontakt selv om de ønsker. For noen uker siden kontaktet jeg selv en ONS to uker etterpå, og det endte med at vi møttes igjen. Ifølge kompisen hans er han en veldig selvsikker fyr, som ikke orker å prøve hvis den andre parten ikke viser nok interesse, så det kan være mange grunner til at de ikke "tør" å ta kontakt.

Hm.. Interessant:P Driver dere på nå?

AnonymBruker
Skrevet

Svarte ovenfor ;)

Haha, jeg så det :P Er ganske ny her inne =) Ok, skjønner. Men bra dere møttes da:D

Gjest Janus
Skrevet

Hvorfor ikke bare sende ham en melding? Hva har du å tape? Mange forhold har startet med det folk liker å kalle en ONS.

Jeg misliker sterkt og avviser kategorisk alle slike merkelapper folk her inne (og i den virkelige verden) opererer med.

"Det var en ONS, da gjør du slik, det var en XYZ, da gjør du ABC".

With all due respect, FUCK THAT! Verden er mer dynamisk enn som så.

:)

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vinne hjertet til en du allerede har hatt fyllesex med? Er det "latterlig" å kontakte ONS i ettertid? Har hørt tilfeller der menn blir sammens med ONS.

Hvorfor mister menn interessen for kvinner de allerede har hatt sex med? For kvinner er det helt motsatt...

Stalker en jeg hadde sex med for 3 måneder siden, men vet ikke hvordan å ta kontakt=/

Hvis to mennesker er seksuelt tiltrukket til hverandre, kan ikke følelser muligens dukke opp i ettertid da? Jeg har vært på date med menn, men der har jeg ikke vært seksuelt tiltrukket til de..

Sex først, så følelser?

Fyllesex er aldri smart?

Og han har ikke kontaktet deg på 3 måneder?

Glem han.

Skrevet

Jeg ville sendt han en mld. Hvorfor ikke ta sjansen?:)

AnonymBruker
Skrevet

Enig med Janus. Jeg har blitt kjent i ettertid med folk jeg har hatt sex/ons med, eksen ble jeg sammen med etter noe som egentlig bare var ment som en engangs/korttidsgreie, og vi var sammen i mange år. Finnes bedre måter å gå inn i et forhold på (mest fordi en kanskje er mer fysisk enn mentalt tiltrukket), men det MÅ ikke være turnoff for noen av partene.

Tre måneder er imidlertid lang tid, samtidig har jeg snakket med en av mine tidligere ons som mange år senere viste seg å ha veldig gode minner om meg (det var ikke gjengjeldt :ler: men hadde det vært det, ville vi jo hatt nye muligheter...). Men send en melding, så får du i hvert fall avklart dette for din egen del, og det blir i "verste fall" lettere å gå videre.

Anonym poster: de8c536555d0d8fd52444568faecf3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...