Gå til innhold

Stamina Training Unit Fleshlight

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har nylig bestillt meg en Fleshlight, som jeg prøvde i dag, å jeg er ikke imponert. Syns ikke den var trang i det hele tatt, og forde om det føltes litt godt så var det skuffende pga at den føltes for vid. Hadde masse glidemiddel på meg og i fleshlighten, men jeg kan jo ikke si det er grunnen til at den føltes for vid, for en virkelig vagina vil jo også bli våt og utvide seg, så samt hun er kåt (å det er jo poenget.)

Det latterlige er at dette var etter jeg hadde skrudd den til det strammeste, alikevel føltes den såpass vid og stor. I tilleg leser jeg nå på produkt detaljer at; "Denne treningsversjonen har en trangere hylse med ”speed bumps” innvendig, mens den originale versjonen er glatt og normal trang."

Hm, okay, så dette er den -trange- versjonen ? Mens den orginale fleshlighten er "normalt trang", ergo denne føltes vid for meg, å den er trangere enn hva som er normal "tranghet"? Jeg er foresten gjennomsnittlig, eller så trodde jeg intil i dag. 15cm lengde, 13cm omkrets. Føltes som om vaginaen spiste pikken min, altså slukte hele greia som om den var ingenting.

For å oppsummere, den føltes veldig vid, å selv på det strammeste klemte den bare akkurat, ergo klemte godt, men ikke engang da var det så trangt at jeg følte jeg fylte den opp litt. Å dette er den "trange" versjonen av fleshlight, å skal være trangere enn hva som er normalt. Den skal være basert på en vanlig vagina, jeg går utfra det gjelder størrelsen og, bare at denne er vistnok trangere enn normal da.

Noen skriver at det finnes ikke noe som simulerer en ekte vagina så bra som denne.. Håper virkelig ikke de fleste vagina er basert på denne, da sliter jeg ivertfal. "Hullet" utvidet seg noe helt sinnsykt, jeg har ikke studert en ekte vagina under akten nøye, men denne så ut som den kunne ta hva som helst. Greit nok, men da er den jo ikke akkurat basert på en gjennomsnittstørrelse er den vel ?

Å hvordan funker dette IRL, hvis alle vaginaer utvider seg så mye, må jo ha 16cm+ i omkrets for å fylle dette for at det i nærheten skal føles godt, enda mer så når det er veldig vått, da glir det jo lett å smertefritt uansett. Så uanset om du er stor så vil det bare fylle opp, og fortsatt gli godt. Ser ikke minuset. Men jeg ser problemet. Orgasmen fra denne var også middels. Å dette etter kanskje et halvt år uten fitte.

Eksen var også vid, føltes som en garasje når hun var våt, hun ble veldig våt, men tenkte aldri over dette, men merket jo at det føltes lite friksjon. Men jeg syns da det var bedre enn dette, å kanskje dette var trangere, forde om det var vått, men ikke bedre følelse. Kanskje eksen min ikke var like våt alti, så det føltes bedre. For det var vel når hun var våt at det føltes veldig stort. Husker vertfal at når hun var helt tørr klarte jeg akkurat å presse meg inn.

Det er litt rart, for den tingen for å skru på gjorde egentlig at det ble stramt, men samtidig føltes det ikke som jeg fylte den opp. Jeg mener da at tranghet å fylle opp skal henge sammen ? Ergo at om en jente er trang så vil det også føles for meg og henne som om man er bred og vid nok for hverandre.

Liksom det stramte når den var på maks stram men fikk følelsen som om det var for slapt, løst rett å slett, eller vid om du vil, også at det var veldig vått. Men vått måtte det jo nesten være uanset, det skal det jo. Følte mindre at jeg penetrerte enn at jeg bare gle, ikke noe spes følelse, altså det er jo gått å gli men betyr lite om jeg ikke føler noe press eller motstand samtidig. Det er rart for som jeg sa så strammet det runt meg, men fram å tebake virket det som jeg fylte lite.

Er jeg liten ? Er det noe med denne ? Er jenter også som dette, å må man da være større for at det skal føles veldig deilig når de er våt ? (har ikke så mye erfaring med partnere selv, så nei jeg vet faktisk ikke dette.) Håper på hjelp fra noen av dere som vet mer om dette i praksis, på om vaginaen og det dere har i den. Takk på forhånd. (Frustrert -gjennomsnittlig- mann ? :S ) :)

Om dere syns innlegget mitt var vel langt så beklager jeg. Jeg har en tendens for å utdype meg veldig for å føle at folk skal forstå det, og gjentar meg gjerne ofte tror jeg. Det jeg er ute etter er forklarende svar, altså så jeg får en bedre forståelse av helhets bildet.

Anonym poster: 0e4eb1b239d6cff96134f45be6e82449

Skrevet

Du er over snittet både på lengde og omkrets. Har aldri prøvd Fleshlight selv men tviler på det kan være bedre enn en ekte vagina..

Skrevet

Kanskje det er noe feil med den? Jeg har hatt den vanlige, å den funka helt kurant. Jeg er vel litt større enn deg, men det høres alikevel merkelig ut, siden den skal stramme bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Håpet på fler svar her. :\ Men takk til dere som har svart så langt.:)

Anonym poster: 0e4eb1b239d6cff96134f45be6e82449

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 i omkrets og har akkurat samme erfaring med deg. dette er et elendig produkt og anbefales å ikke kjøpe..

Anonym poster: 8d8270c9c504459cf332e4b688d91c35

AnonymBruker
Skrevet

Train by day, Joe Rogan podcast by night! All day!

Anonym poster: 83670e0f88c19f851753b83e1b5a9e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...