Ana Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Har absolutt dilla på interiørbøker, tror jeg eier 25-30 stykker, men er alltid på utkikk etter flere. Her er noen av mine favoritter: Easy Living - Terence Conran The Relaxed Home - Atlanta Bartlett Global Style - Lesley Dilcock Cheap Chic - Emily Chalmers Storage - Joanna Copestick Color - Joanna Copestick Noen andre med samme interesse som kan anbefale noen bøker?
Gjest Lea Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Har drøssevis med slike bøker. Alle er egentlig favoritter på hver sin måte :D "Sanselig innredning" er en bra bok Og den som heter "Hjemme" Men den jeg har hatt mest glede av er faktisk en bok med nesten bare IKEA-møbler og utstyr. Den heter "Den store interiørboken" og er nesten slitt i filler etter innredning av to leiligheter og et hus.
Grooo Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Oh... Den IKEA-boken må jeg bare ha! Er det denne??? Så flaks at jeg har bursdag om tre uker... *glede seg*
Gjest Lea Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Oh... Den IKEA-boken må jeg bare ha! Er det denne??? Så flaks at jeg har bursdag om tre uker... *glede seg* Nei, det er ikke den jeg har. men det kan jo hende at det er noe av det samme. Min bok ble kjøpt for ørten år siden (eller kanskje det er 8-9 år siden?) og jeg har ikke sett den i bokhandelen siden. En del av innholdet er kanskje litt foreldet og finnes ikke på IKEA lenger, men det er masse smarte løsninger og ideer.
Grooo Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Okei.. For den jeg fant var oversatt fra engelsk, og forsiden så ikke så veldig IKEA ut.. Søren og, vil ha IKEA-bok jeg og! Grooo har vært på IKEA i dag, alltid morro!
zup Skrevet 14. februar 2004 #6 Skrevet 14. februar 2004 ELSKER interiørbøker (...og blader...!)! Noen av mine favoritter: - "Stilren innredning", "Stilrent" og "Sommerrommet" av Jane Cumberbatch. Jeg blar og blar og blar og blar i disse tre...! - "Sheer style" Om bruk av transparente tekstiler i interiøret. - "Levende lys : vinterens og julens gleder", dette er vel ikke en ren interiørbok, men her er mye inspirasjon til både interiør, mat, gaver og vinterkos.
Nitha Skrevet 14. februar 2004 #7 Skrevet 14. februar 2004 hehe, pussig sammentreff. Jeg har akkurat pløyd gjennom IKEAs store interiørbok. Groo: prøv biblioteket. Her i byen har de i alle fall to eksemplarer av den boka + mange andre bra også. Fru Nitha
Grooo Skrevet 15. februar 2004 #8 Skrevet 15. februar 2004 Nitha, gjett om jeg skal! Er bibliotekar, men har ikke denne i mitt bibliotek.. Men den blir garantert bestilt på fjernlån til mitt bibliotek i morgen, så får jeg den enda raskere og slipper gå noe sted for å få tak i den. (Litt lat om dagen kanskje...)
Nitha Skrevet 15. februar 2004 #9 Skrevet 15. februar 2004 Genialt enkelt, Grooo! For å gjøre det enda enklere kan jeg fortelle at forfatter er Anoop Parikh, og boka er gitt ut så tidlig som i 1995. kos deg! Fru Nitha
lillen Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 The book of home design? Er det denne?? Må ha... Det skal bli moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå