AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 STÅ PÅ! Dere klarer det!:DD Tenk posetivt, ikke la teite mennesker rundt dere såre dere, bare la det gå inn det ene øret og ut det andre! (Det er lettere sagt enn gjort..men..) Ta ett steg om gangen! Har du plutselig lyst på noe sunt etter en god treningsuke? Kutt opp snickers, japp og melkesjokolade og kjøp en sjokoladesaus, bruk det som dip! Det er ikke så vanskelig, dere bare må stå på. For uansett så er det DERE som vil bli normalvektige, det er DERE som vil se litt mer normal ut. Og hva så om du ikke klarer å gå opp 25kilo det første året? Du er ikke en taper bare fordi du ikke klarte det! Så lenge du spiser kraftig mat og trener bare litt istedet for å løpe rundt og stresse som et lemen i parringstiden, så har du redusert risikoen for spiseforstyrrelser og stressrelaterte problemer Bare ta deg HARDT i nakken og tenk at "DETTE SKAL JEG KLARE!!" Anonym poster: 675630ac62b293e5e8f43a60a1231712 4
Mr.Dean Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 wiii, jeg sliter med å spise mer enn jeg forbrenner, må gå opp i vekt for å bli blodgiver :D
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Samme barneskoleelev peptalken her, bare for å ha mitt på det rene. Anonym poster: 1381ad79b8d56aaad6b0a797a1f8377a
eeeden Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Så jeg er undervektig..? Du vet at det har litt å si hvor høy man er også.. 2
Silfen Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Pisspreik, fra ende enden til den andre. Ser jo at det bare er bullshit basert på den andre tråden men GAAAAAAAH; la nå folk være i fred! 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Ja nettopp. Ser dere nå hvor hyggelig det er når folk pirker på andres vekt og gnåler om hvor lekende lett det er å bare være flink? SLUTT Å LEGG DERE OPP I ANDRES SAKER! Og slutt å bruk så mye energi på å irritere dere over andres kropper. Rett og slett slutt å bry dere MED folk og heller bry dere OM folk (hvis dere overhodet skjønner hva forskjellen er). Enough said. TS over og ut. Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Og i tilfelle dere er i tvil; jeg kopierte "visdommen" til ms_kwang og byttet ut noen av ordene. Jeg vil dermed fraskrive meg alt ansvar for alle skrivefeilene i innlegget. Takk. TS. Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c 2
Fen Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 STÅ PÅ! Dere klarer det!:DD Tenk posetivt, ikke la teite mennesker rundt dere såre dere, bare la det gå inn det ene øret og ut det andre! (Det er lettere sagt enn gjort..men..) Ta ett steg om gangen! Har du plutselig lyst på noe sunt etter en god treningsuke? Kutt opp snickers, japp og melkesjokolade og kjøp en sjokoladesaus, bruk det som dip! Det er ikke så vanskelig, dere bare må stå på. For uansett så er det DERE som vil bli normalvektige, det er DERE som vil se litt mer normal ut. Og hva så om du ikke klarer å gå opp 25kilo det første året? Du er ikke en taper bare fordi du ikke klarte det! Så lenge du spiser kraftig mat og trener bare litt istedet for å løpe rundt og stresse som et lemen i parringstiden, så har du redusert risikoen for spiseforstyrrelser og stressrelaterte problemer Bare ta deg HARDT i nakken og tenk at "DETTE SKAL JEG KLARE!!" Anonym poster: 675630ac62b293e5e8f43a60a1231712 Herregud, snakk om å være uvitende. Skaff deg litt kunnskap om temaet før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på!
ini Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Gå opp 25 kg?? WTF?? Det er da ikke noe vits i å legge på seg for mye heller. Og å spise Japp og Snickers med sjokoladesaus for å fete seg opp er HELT feil måte å gjøre det på. Ikke bare fordi det er kvalmende, men også fordi raffinert sukker heller ikke akkurat et sunt. Nei, vet du hva frøken, du trenger virkelig et kurs i kosthold, og i hvordan du skal forholde deg til mennesker rundt seg. Undervekt er heller ikke ensbetydende med spiseforstyrrelser. Det er mange grunner til at man går ned i vekt. Nei, hold deg til det du kan. Dette vet du tydeligvis ingenting om. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har jo forlengst innrømmet at tråden var en parodi på ms_kwang sin tråd, og at jeg har kopiert teksten derfra og bare endret litt. Likevel fortsetter dere å ta den alvorlig og fortelle meg at "jeg ikke har peiling"? Så tråden var ikke særlig til oppmuntring nei? Exactly my point. TS. Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c 4
Fen Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har jo forlengst innrømmet at tråden var en parodi på ms_kwang sin tråd, og at jeg har kopiert teksten derfra og bare endret litt. Likevel fortsetter dere å ta den alvorlig og fortelle meg at "jeg ikke har peiling"? Så tråden var ikke særlig til oppmuntring nei? Exactly my point. TS. Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c Good point! Hadde muligens sett det om jeg hadde tatt meg tid til å lese mer, i stedet for å la meg provosere etter å ha lest de tåpelige innleggene til ms_kwang...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 Good point! Hadde muligens sett det om jeg hadde tatt meg tid til å lese mer, i stedet for å la meg provosere etter å ha lest de tåpelige innleggene til ms_kwang... Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #13 Skrevet 5. juli 2012 STÅ PÅ! Dere klarer det!:DD Tenk posetivt, ikke la teite mennesker rundt dere såre dere, bare la det gå inn det ene øret og ut det andre! (Det er lettere sagt enn gjort..men..) Ta ett steg om gangen! Har du plutselig lyst på noe sunt etter en god treningsuke? Kutt opp snickers, japp og melkesjokolade og kjøp en sjokoladesaus, bruk det som dip! Det er ikke så vanskelig, dere bare må stå på. For uansett så er det DERE som vil bli normalvektige, det er DERE som vil se litt mer normal ut. Og hva så om du ikke klarer å gå opp 25kilo det første året? Du er ikke en taper bare fordi du ikke klarte det! Så lenge du spiser kraftig mat og trener bare litt istedet for å løpe rundt og stresse som et lemen i parringstiden, så har du redusert risikoen for spiseforstyrrelser og stressrelaterte problemer Bare ta deg HARDT i nakken og tenk at "DETTE SKAL JEG KLARE!!" Anonym poster: 675630ac62b293e5e8f43a60a1231712 Nå MÅ du GI DEG!!!! La folk få være i fred, enten de er tynne eller fete! Anonym poster: f78a15acdd311823e5a38566693bf0ea
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #14 Skrevet 5. juli 2012 Nå MÅ du GI DEG!!!! La folk få være i fred, enten de er tynne eller fete! Anonym poster: f78a15acdd311823e5a38566693bf0ea Nei, mobbes den som mobbes kan! Ingen unnslipper den o store kroppsdebatten, alle ska få! Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #15 Skrevet 20. juli 2012 Det er så mange rare tråder her at jeg stadig blir overrasket Anonym poster: 20ab3fab3cd9e354af91c0c80089a320
Wonders Skrevet 23. juli 2012 #16 Skrevet 23. juli 2012 jeg begynnte å lese tråen som en seriøs trå før jeg visste ordet av det hadde jeg gitt ett pluss-tegn jeg ikke kan ta tilbake fordi jeg ikke leste alt før jeg bestemte meg. Jeg har nemlig levd med undervekt halve mitt voksene liv. 1,72 høy og 52 kg. Men når jeg leste dette med sjokolade og dipp... Kjære vene så lite innsiktsfullt/hensynsfullt. Jeg fikk høre hvor syk jeg så ut på den tiden, hvor rart det måtte være å bare ha skinn og ben osv... Jeg visste jeg bare var født slik, jeg så helt vanlig ut jeg- og ts, det er tydelighvis noe du ikke har opplevd. Det ble sagt at etter en alder av 23 år ville det gjevne seg ut, noe jeg ble lettet over at det gjorde det. For jeg var ikke plaget med kroppen min, alle andre syntes de kunne kommentere den. Jeg mener ikke å ta over tråen her. Jeg synes de som klikker seg inn her har tatt et skritt i riktig rettning, spesielt de sliter med undervekt. Og det er opp til oss andre på forumet å snu denne sure bismaken fra TS, til noe positivt for alle dette angår 2
Silfen Skrevet 23. juli 2012 #17 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Tydeligvis har du enten ikke lest, eller ikke forstått. Endret 23. juli 2012 av Silfen
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #18 Skrevet 23. juli 2012 jeg begynnte å lese tråen som en seriøs trå før jeg visste ordet av det hadde jeg gitt ett pluss-tegn jeg ikke kan ta tilbake fordi jeg ikke leste alt før jeg bestemte meg. Jeg har nemlig levd med undervekt halve mitt voksene liv. 1,72 høy og 52 kg. Men når jeg leste dette med sjokolade og dipp... Kjære vene så lite innsiktsfullt/hensynsfullt. Jeg fikk høre hvor syk jeg så ut på den tiden, hvor rart det måtte være å bare ha skinn og ben osv... Jeg visste jeg bare var født slik, jeg så helt vanlig ut jeg- og ts, det er tydelighvis noe du ikke har opplevd. Det ble sagt at etter en alder av 23 år ville det gjevne seg ut, noe jeg ble lettet over at det gjorde det. For jeg var ikke plaget med kroppen min, alle andre syntes de kunne kommentere den. Jeg mener ikke å ta over tråen her. Jeg synes de som klikker seg inn her har tatt et skritt i riktig rettning, spesielt de sliter med undervekt. Og det er opp til oss andre på forumet å snu denne sure bismaken fra TS, til noe positivt for alle dette angår :klappe: :klappe: :klappe: Anonym poster: d548205d400a2e9bca0c2c72571dd5bb
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #19 Skrevet 30. juli 2012 Haha! For det første har man den kroppen man har. For det andre er det pent å være slank og normalvektig. For det tredje er det ikke sunt å leve slik du skriver. For det fjerde er det ikke alle som er undervektige når de veier 50 kilo. Det kommer helt an på høyden Anonym poster: 5d7be3be461735c0f863af72ded89961
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #20 Skrevet 8. august 2012 Hahaha, så gøy å se at folk har fortsatt å svare seriøst på denne useriøse tråden! Hvor mange ganger må man skrive at det var en spøk og at man ikke mener det som står i åpningsinnlegget? Jeg er helt enig i at man skal drite i å leke bedreviter, uansett om man henvender seg til overvektige eller undervektige! Det er jo nettopp derfor jeg stjal litt visdom fra ms_kwang sin "oppmuntringstråd", snudde på flisa og tok den helt ut. Jeg har forklart flere ganger at det var en spøk, tull og tøys og pølsevev. Likevel driver folk og fyrer seg opp. Det er så festlig at jeg måtte bare ta opp tråden igjen. Poenget er: slutt å legg deg opp i andres vekt og slutt å vær så forbaska sikker på at du vet alt om hva som funker best! "Oppmuntring" fra fremmede blir ikke alltid tatt opp i beste mening, og spesielt ikke når den inneholder dårlig skjulte fornærmelser og en god porsjon uvitenhet. Nuff said, tråden er ikke seriøs. Punktum finale Hjertelig hilsen TS. Anonym poster: a294e967b05098dda95c15aa28ba135c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå