Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 Er det noen som vet hvem hvilke brudebutikker i Oslo???? Har sett i noen brudesalonger, men syntes det er så lite utvalg. Tar i mot tips med STOOOOR takk!!!
Gjest Snorkfrøken Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Jeg var på Grensen Skotøimagasin nå idag, og jeg synes de hadde ganske stort utvalg i 2. etg der.12
kiwi Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 Jeg var hos Christiane brudesalong og kjøpte meg sko i forrige uke. Der hadde de litt av hvert. Jeg endte opp med et par i perlemorfarget (?) skinn, som var åpne bak, med ganske høy hæl. De var dyre, men kan brukes senere, siden de ikke var veldig typisk brudesko.
Cr@sh Skrevet 28. mai 2002 #4 Skrevet 28. mai 2002 Hei... Jeg har kjøpt mine sko på skoringen... Rimelige og gode å gå i... Kikket en del i brudesalonger først, men de koster jo det sorte ut av øynene... Jeg hadde holdt meg til vanlige skoforretninger, med litt utvalg... Der finner du helt sikkert noe.. Lykke til...12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #5 Skrevet 28. mai 2002 Dette var oppe for en liten stund siden også. Mener å huske at det var endel tips der. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=6642&forum=3&8
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #6 Skrevet 28. mai 2002 Jeg var rundt på de forskjellige sko-kjedene idag for å lete etter sko til bryllupet. Av alle ting så ende jeg opp med sko kjøpt på Økonimisko for 100,- Helt utrolig. De er snø-hvit... men har hørt at det er flere som har oppnådd gode resultater med å sprayfarge dem. Spennende. Men: 100,- altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå