Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å kjøpe en ansiktsolje fra Decleor (essentialdayspa), og lurer på om det er noen som vet om den for tørr hud blir veldig "mye".

Har temmelig tørr hud, men også kviser. Bruker Intensive moisture balance fra Dermalogica, men føler at huden trenger noe mer.

Kunne ikke se noen som passet bedre egentlig...

Har prøvd den med neroli, men blir ikke helt nok kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må kanskje legge til at hudpleiere har sagt at kvisene delvis kommer pga. den tørre huden, og delvis pga. hormoner og stress...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, og synes Angelique-oljen kan bli i meste laget. Jeg har den som heter Rose d'Orient, som er for sensitiv hud, og den er fantastisk. Kanskje den er noe for deg også? Jeg har også stresset hud som til tider kan få en kvise (haken) eller bli rød, men denne oljen demper alt slikt over natta.

Skrevet
Må kanskje legge til at hudpleiere har sagt at kvisene delvis kommer pga. den tørre huden' date=' og delvis pga. hormoner og stress...[/quote']

Hva med Ylang Ylang oljen da?

Skrevet

Ylang ylang oljen er for fet hud, og det blir helt feil!

Det er ikke kvisene som er det primære problemet, det er tørrheten.

Ethereal; den oljen ser ut til å være bra, men gir den litt "mat" til tørrhetslinjene i huden? Sånn at den ikke bare roer huden, men gir den fukt og næring og...

Vet du hvor mye en canadisk dollar er, og om det bruker å gå greit gjennom tolla med disse pakkene?

Skrevet

Jeg bytter på Neroli og Rose d`Orient alt etter hvor tørr jeg er og jeg er veldig fornøyd med begge. Rose d`Orient er rikere enn Neroli, og roer ned eksemen og couperosen min. Gå til en hudpleier som fører Decleor og spør etter en prøve. Prøveflaskene varer faktisk en stund, så man får veldig godt inntrykk av hvordan den er.

Skrevet

Må prøve den Rose D'Orient... så snart kortet mitt fylles opp :-?

Hvor pleier dere å bestille sånt fra, Strawberrynet eller essentialdayspa?

Er det best å bruke olje på kvelden eller dagen? Jeg syns kanskje det blir litt mye under foudationen...

Skrevet

Jeg bruker min om dagen jeg. Kjøper som regel sliky av leverandøren jeg da..

Gå til en salong og få prøveflaske før du kjøper den i hvertfall.

Skrevet

Takk!

Enn dere andre, hvor bestiller dere fra?

Jeg trenger egentlig ikke prøve den før jeg bestiller - har jo prøvd den med neroli, og hvis Rose.. blir litt rikere skulle den være midt i blinken!

Best virkning natt eller dag? Ser den for meg som en kur til natta, men hva vet vel jeg...

Skrevet

Det er meningen at den skal brukes under dagkremen for å forsterke virkningen av den. Dessuten må du ha krem over fordi essensene som er i oljen er så flyktige og vil fordampe fra huden hvis man ikke segler den inn.

Om natten kan du bruke en balm fra Decleor.

Gjest Anonymous
Skrevet
Må prøve den Rose D'Orient... så snart kortet mitt fylles opp  :-?  

Hvor pleier dere å bestille sånt fra, Strawberrynet eller essentialdayspa?

Essentialdayspa.

Skrevet

Når jeg skal bestille Decleor produkter pleier jeg å sjekke ut hvem som er billigest av:

www.julietsdayspa.com

www.essentialdayspa.com

www.strawberrynet.com

Har ikke prøvd å bestille fra essentialdayspa enda.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har hittil kjøpt hos hudpleier, men kommer til å kjøpe hos Essential Dayspa, fordi tollen er for glad i pakker fra Strawberrynet. Men portoen er heftig, 15CAD (ca 80 NOK), så du må regne på hvor mye du faktisk sparer på ting.

Og som Starie sier; du må uansett ha en krem over, oljene er ikke ment å brukes alene, de trekker inn i huden som vann i en svamp.

Skrevet

Tror det blir e.dayspa på akkurat den da...

Jeg vet at jeg må bruke den under dagkremen, men nå bruker jeg samme krem dag og natt - og kommer til å fortsette med det...

Derfor lurte jeg på om oljen gir huden mest på dagen eller natta, og tenkte som så at på dagen er det jo så mye annet rart på huden...

Skrevet

Jeg ville hatt den på dagen jeg, for om natten skiller huden ut veldig mye avfallstoffer.. Og det er ikke noe skam å bruke samme krem dag og natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...