AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Noen som har prøvd? Blir de veldig bra eller ser det fake ut. Har langt hår til litt under skuldrene og vurderer extension får å få dety litt lenger og jevnere slik at det ligger finere da jeg har fall i håret. Men til 6 tusen må det bli bra. Er og spent på fargene -har ikke sett de enda da jeg må til en større by for å få desse. Har de en helt lys som nesten er grå? Kunne tenke meg å blande med askegrå. Er opprinnelig blond men har begynt å spare ut det grå som er mer hvitt enn grått. Er ikke 40 enda men liker grått hår når det egentlig er hvitt. Hva tenker dere? Anonym poster: 0dec77a3fe1cd569de3202f044ee8267
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Tja, jeg synes livingdoll fikk et ganske bra resultat med det, men det kan for alt jeg vet kun være sponset reklame og masse styling. Det er noen andre tråder rundt omkring her som diskuterer det samme og det virker som om de fleste er fornøyd : )
kills Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Bloggerne har som regel veldig mye hår påsatt og får sponset en behandling som fort koster langt over 10 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå