Gå til innhold

Hvordan kommer verden til å bli hvis alle forseter med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

HANDELENS DAG

Jeg var ikke siker på hvor hen dette innlegget skulle være.

Jeg tenkte meg at det er sikkert mage mennesker oppe tidlig i dag på grunn av handelens dag i Kristiansand. Jeg skulle på trening og gikk til Elixia tidlig på dagen, noen steder var ikke butikkene åpne.

Så jeg så folk som ventet uten for butikken som ikke åpnet før kl: 0900 og når jeg så dette her var klokka bare kl:8030.

Jeg tok to bilder av dette her, det første som falt meg inn hvordan kommer verden til å bli hvis vi forsete son på handelens dag..

Der alle går amok og prøve alt de kan komme inn på butikker som du ser på filmer. Eller hvordan kan de klare å vente i 30 min for å få noe som de kanskje kommer til å bruke en stund og bli glemt etter på. (jeg vil ikke vite hvordan det gikk når klokka ble 09 00.)

Jeg skjønner at det er billig, men for meg hvis det blir son hvert år at man gjør dette her så er det dårlig fritids hobby.

:hjerte:

post-48596-0-80917400-1341516569_thumb.j

Endret av jessica90
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Galninger, herregud..

Anonym poster: 7bf8f0fdec1166224f73b03832756c92

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg tenker mitt om folk som sier de har shopping som hobby. Synes det virker litt... trist ("Nå skal vi gjøre noe hyggelig sammen, dere- la oss gå på et kjøpesenter!"), i tillegg til at jeg deler din bekymring om hva den rike verdens forbruk gjør med miljøet vårt.

Det skulle ikke være nødvendig å oppmuntre til mer hodeløs bruk- og kast, i hvert fall...

AnonymBruker
Skrevet

HANDELENS DAG

Jeg var ikke siker på hvor hen dette innlegget skulle være.

Jeg tenkte meg at det er sikkert mage mennesker oppe tidlig i dag på grunn av handelens dag i Kristiansand. Jeg skulle på trening og gikk til Elixia tidlig på dagen, noen steder var ikke butikkene åpne.

Så jeg så folk som ventet uten for butikken som ikke åpnet før kl: 0900 og når jeg så dette her var klokka bare kl:8030.

Jeg tok to bilder av dette her, det første som falt meg inn hvordan kommer verden til å bli hvis vi forsete son på handelens dag..

Der alle går amok og prøve alt de kan komme inn på butikker som du ser på filmer. Eller hvordan kan de klare å vente i 30 min for å få noe som de kanskje kommer til å bruke en stund og bli glemt etter på. (jeg vil ikke vite hvordan det gikk når klokka ble 09 00.)

Jeg skjønner at det er billig, men for meg hvis det blir son hvert år at man gjør dette her så er det dårlig fritids hobby.

Hvordan blir det om ikke folk benytter seg av gode tilbud? Hva om butikkene ble nedlagt, og lokalene blir brukt til treningsstudio? Pga folk ikke tåler litt vind, regn eller kulde. De må inn og trene, samtidig betale for det. Når du kan trene gratis ute....jeg bare spør

Anonym poster: ee50a400b0bd67aae5deed2fac14ce16

Skrevet

Hvordan blir det om ikke folk benytter seg av gode tilbud? Hva om butikkene ble nedlagt, og lokalene blir brukt til treningsstudio? Pga folk ikke tåler litt vind, regn eller kulde. De må inn og trene, samtidig betale for det. Når du kan trene gratis ute....jeg bare spør

Du må kansje lese hva innholdet er en å diskutere hva hun holder p med trening, hun er i hvertfal i form når hun trene og er helt enig med deg jessi90 at det blir for dumt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener inne og ute, elsker hva slakks vær det er. Har spilt fotball i 11 år med snø, kulde, regn, vind, sol, alt mulig og jobbet etter på som domer i 2 år for Fløy i kristiansand på Flekkerøy. Danser jazz, hip hop og salsa i 9 år og for satt danser jeg enda. Jeg spiller tennis ute har holdt på i 1 år nå og holder på med det enda. Er masse ute med min datter i hva slak vær...

Jeg trener på trening senter for meg sjøl og hjelpe en venn for å gå ned i vekt, der hun kan få oppføling av proffe folk på Elixia og hun trenger en venn som støter henne.

(jeg vil være den som ser at venninna mi smiler, stolt over seg, glad og ikke minst ta vare på helsen henne. Det vil aldri bli glemt)

Vil mer bruke tiden min på å hjelpe henne en å gå på Handelens dag og vente i 30 min og vet at jeg kommer til å handle blir glemt og det er ikke min interesse en gang.

• 3 uker senere...
Skrevet

Syntes det er helt greit at folk møter opp tidlig hvis det er knalltilbud. Jeg gjør det selv!

• Liker 1
Skrevet

Holder meg unna mesteparten av byen når det er handelens dag her.

Hvert år er det stappfult med mennesker så man føler seg helt kvalt.

Men...jeg stikker alltid innom f.eks bokboden og kjøper bøker som normalt koster 300,- for under hundrelappen istedenfor...og ja, da lønner det seg å være tidlig ute ellers blir det borte

Passet på å kjøpe julegaver og bursdagsgaver så slipper jeg stresset før jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...